Gjest BådeVår&Høst Skrevet 26. august 2003 #1 Del Skrevet 26. august 2003 Min mor er nå snart 60 år og har blitt forferdelig tynn i håret. Det må selvfølgelig være plagsomt men hun snakker ikke noe om det. Jeg vil gjerne hjelpe henne og har lett litt rundt omkring om hva som kan gjøres med sånt. Stort sett er det mest fokus på menn og hva de kan gjøre når de blir tynn i håret.Men det er jo verre når en dame mister håret, det ser jo ikke noe særlig ut. På nettet har jeg funnet informasjon om Arcon Tisane, Thymuskin og Nisim. Noen her som har brukt noe av dette ? Nisim syns jeg virket litt for mye alminnelig shampo og rotete. Thymuskin ser ut til å vektlegge at kuren er spesiellt egnet for kvinner og har en masse dokumentasjon, men den er litt vanskelig. Arcon Tisane ser også grei ut, så derfor hadde det vært fint med noe tilbakemelding. Min mor har aldrig vært syk, er sprek og lever sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest timoteia Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har erfaring med Thymuskin. Skrev litt om det ifjor her på forumet. Din mor høres ut som om hun har det samme som meg selv, jeg er frisk, sprek og lever sundt, men mister/mistet altså hår. Begynnte på denne kuren for ca 2 år siden og den har hjulpet meg mye. Trappet litt ned for ca et halvt år siden da jeg syntes håret var blitt mye bedre, men bruker kuren innimellom. Den virker også på menn men kvinner oppnår bedre effekt. Håper du finner en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 God massasje i hodebunn og hodebunnskur for håravfall er mitt beste tips. Det finnes ikke sjampoer som hjelper mot håravfall. Dette er som regel arvelig eller kan komme av sykdom eller medisinbruk. Ønsker deg lykke til! Snill som tar vare på mamman din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå