Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hvor mange blir dere på juleaften? Vi blir bare tre: mamma, pappa og meg. Så det blir kjedelig. Det har vært bare oss tre et tidligere år også, det var kjedelig, men bedre enn jeg tenkte det kom til å bli. Det var jo koselig og. Så nå bare krysser jeg fingrene for at vi blir flere neste år. Men jeg gleder meg selvfølgelig til jul, å julepresangene blir høydepunktet Så skal jo det smake utrolig godt med pinnekjøtt Hvor mange blir dere, og tror du det vil bli en kjedelig eller gøy juleaften?
wahaj Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 På julaften i år så blir det kun meg og samboeren (første jula som vi feirer sammen kun han og meg) jeg tror det blir koselig, da jeg egentlig aldri har likt jula ellers pga familien.
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir fire. Mine foreldre, meg og min bror.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir 4, far&Grethe, min søster og jeg. Er ikke noe jeg gleder meg til, men det blir alltid kjekkere når vi er der. Må alltid gjøre det beste utav situasjonen
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Fem, inkludert hunden. Elsker det sånn. Alt er rolig og fint, og man kan snakke med alle og det er bare herlig.
Småkjekset Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir 6 tror jeg Meg, broren min, søsteren min, niesen min, mamma og pappa. Det er alltid artig å feire julaften når det er små barn tilstede Hos foreldrene til sambo blir de tre tilsammen, så jeg drar inn dit når niesen min tar kvelden
KinderMaxi Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir 13 eller 14 stk. Normalt er vi 11, men i år kommer det noen ekstra så de slipper å være alene. Jeg tror julaften blir kjedelig, da jeg har kjedet meg hver jul siden jeg var liten. Har vokst opp med bare fettere og de har selvfølgelig vært på samme alder, så derfor har jeg alltid måtte være "alene" på julaften. Hver år prøver å gjøre det beste ut av det, men jeg kan ærlig innrømme at jeg gleder meg like mye hver gang til kvelden er omme.
Gjest beatme Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir 12 stk, så det blir veldig koselig. Det er alltid ekstra hyggelig når man er mange på julaften, da blir merker man liksom bedre at det er en festdag. Når man er få føles det nesten som en helt vanlig da.
LilleBille Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir 12 - fra 6 til 84 i aldersspenn. Og jeg gleder meg, koser meg like mye med familien hvert år, men er stort sett litt slakt når gjestene går utpå kvelden, så da er det deilig med rolig førstedags morgen - og så bort til middag.
Kosteskaft Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 I år er vi 6 stykker. (jeg og mannen, mannens foreldre og hans søster + kjæreste) Men feiret ett år med bare mannen, utrolig koselig, rakk til og med en runde i sengekammeret mens steken gjorde seg i ovnen, hehe!
elvital Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 vi blir 10 stk, aldersspenn 1-65 år. Jeg gleder meg, tror det blir greit, men tror en av folka kan komme til å ta litt vel over(da hun har en tendedns til det, får bare overse hun). Neste år ser det foreløpig ut til at vi blir 3 stk... (da søsken feirer annethvert år hos sine og dine foreldre;))
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir tre - meg, mamma og pappa. Tror det blir veldig hyggelig. :-)
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 Vi pleide å være 13-14, nå er vi 8. Var så koselig da vi var så mange
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 I år blir vi 6... vår kjernefamilie + svigerforeldrene. Grugleder meg til den dagen kommer da vi bare vil være kjernefamilien som feirer sammen... Gruer meg, fordi det betyr at vi da vil ha mistet noen vi er veldig glade i, og gleder meg fordi det vil bli en god del roligere på julaften, og vi kan skape tradisjoner som er bare våre. Da snakker jeg om tradisjoner som ikke er viktige for oss, og som kan oppleves som mas for meg, men som vi med glede har som en medlertidig del av feiringen fordi det er viktig for våre eldre.
Blåklokke Skrevet 15. desember 2009 #20 Skrevet 15. desember 2009 Vi blir tre, og vi pleier å ha det kjempekoselig! Og den hyggeligste julaften jeg kan huske, var vi bare to, datteren min og meg. Vi spiste tradisjonell middag, men tok den upolitisk korrekt tidlig på dagen. Vi hadde på oss joggedress hele dagen og gøv løs på pakkehaugen så fort vi kunne. Koste oss med gavene og lekte med katten. Og vi så på tegneserier og slapp å bry oss døyten om hvordan andre ville feiret dagen. Det var en behagelig blanding av julestemning og FREEDOM! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå