Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Dama liker å legge seg flatt oppå meg, og så putte min penis mellom lårene for så å runke seg selv til orgasme. Er dette normalt? Eller vil dere kalle det uvanlig. Jeg føler meg brukt på en måte...
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Dama liker å legge seg flatt oppå meg, og så putte min penis mellom lårene for så å runke seg selv til orgasme. Er dette normalt? Eller vil dere kalle det uvanlig. Jeg føler meg brukt på en måte... Forstår jeg deg rett: hun bruker penisen din som en slags dildo...altså gnir penisen din mot klitten hennes så hun oppnår orgasme?
Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Forstår jeg deg rett: hun bruker penisen din som en slags dildo...altså gnir penisen din mot klitten hennes så hun oppnår orgasme? Ja, dette er riktig. Hun ligger med magen mot min mage for å klargjøre litt mer..
Gjest Gjest_Ostepop_* Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 De fleste damer vil nok si dette er ok, for de bryr seg bare om når menn utnytter damer - og ikke omvendt...Derfor må du her høre på oss menn... Du er mann og føler deg "brukt" på ett vis. Dama mi gjør det samme med meg avogtil, men jeg synes det er ok. Faktisk ganske deilig. Vi er forskjellige. Tror neppe hun gjør dette for å utnytte deg, men tror sikkert du også finner det deilig. Som med de fleste andre problemer i et forhold er det nok bare en ting som hjelper: prat med henne om det, eller forsiktig si til henne at du ikke liker det der så godt og om hun heller kan rigge seg til på en annen måte (når hun begynner med det). ELLER du kan vri deg unna - finne et alternativ stilling når hun "rigger seg til"
aline Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Dama liker å legge seg flatt oppå meg, og så putte min penis mellom lårene for så å runke seg selv til orgasme. Er dette normalt? Eller vil dere kalle det uvanlig. Jeg føler meg brukt på en måte... Tror nok ikke det er uvanlig, men jeg trodde helt ærlig at det var noe gutter likte... det blir jo runking av ham også, i varm fuktig omgivelse... har ikke slått meg at menn ikke liker det og føler seg brukt av det. Hva er det ved det som gjør at du føler deg brukt forresten? At hun får orgasme når hun koser med kroppen din? Eller at hun ikke bryr seg om at du ikke liker det, og gjør det likevel, fordi hun liker det selv? Dersom det er slik at du virkelig ikke liker det og føler hun tråkker over dine grenser her, så må du si ifra!! Uansett hva jeg og andre liker eller tror andre liker, i ditt forhold er det eneste som er viktig, hva DERE liker!! Og hun tror mest sannsynlig at du liker det, så lenge du ikke sier ifra eller på noe vis viser at du faktisk ikke vil at hun skal gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Dette er helt normalt. Det oppfordres også til i mange artikler om sex, med løfter om at mannen også vil synes det er tennende. Det hun gjør, er at hun nyter penisen din på klitoris, klitoristuppen blir ikke stimulert under vanlig samleie, og det er klitoristuppen som er mest følsom hos jenter. For å ha et godt sexliv, er det ofte nødvendig å være med på også noen ting som ikke er maksimalt spennende og deilig for en selv, for å tilfredsstille den andre. Svært mange jenter får f.eks ikke orgasme av samleie, men de sier likevel ikke til mannen at den eneste sexen de er med på er at han kan gi dem oralsex eller onanere dem Det er likevel viktig at en setter grenser hvis den andre vil noe som byr en imot, som føles nedverdigende eller virker skadelig og lignende. Men hvis du kjeder deg litt og synes det hun gjør er rart, høres det ut for meg som du heller kunne ha fokusert på at hun har det deilig og kost deg med å kunne gi henne den opplevelsen. Dere gjør helt sikkert ting som hun godt kunne unnvært også, men som hun er med på fordi hun ser at du nyter det. Jeg liker noe lignende som kjæresten din, heldigvis har jeg hatt kjærester som gjerne er med på det. Og så gjør vi minst like ofte ting som er hans favoritter og ikke mine. Det handler om å være raus begge veier, så lenge det handler om ting som er uskyldige for begge to. Jeg hadde ikke gått med på noe som plaget meg, og det hadde ikke han heller. Trenger det å plage deg at hun får gjøre dette som er litt rart for deg av og til?
Gjest Jølsen Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Dama liker å legge seg flatt oppå meg, og så putte min penis mellom lårene for så å runke seg selv til orgasme. Er dette normalt? Eller vil dere kalle det uvanlig. Jeg føler meg brukt på en måte... Men det er da bare koselig. Stå på!
aline Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 klitoristuppen blir ikke stimulert under vanlig samleie, og det er klitoristuppen som er mest følsom hos jenter. Dette gjelder ikke alle, bare så det er sagt! Både jeg og flere jeg har pratet med, får kraftigere/dypere orgasmer av stimulering av andre områder en klitoristupp. Personlig har jeg ingen behov for den typen stimulering med kjæresten, men det dama til TS gjør derimot, er deilig pga følsomme lepper.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Dette gjelder ikke alle, bare så det er sagt! Både jeg og flere jeg har pratet med, får kraftigere/dypere orgasmer av stimulering av andre områder en klitoristupp. Personlig har jeg ingen behov for den typen stimulering med kjæresten, men det dama til TS gjør derimot, er deilig pga følsomme lepper. Hvis vi skal kverulere på det, tror jeg likevel ikke at du har flere nerveender andre steder i underlivet enn på klitoristuppen, selv om du ikke liker stimuleringen der best. Følsomhet er avhengig av nerveender per kvadratcentimeter, men det betyr ikke at du må foretrekke å bli stimulert der. Men føler det er utenfor denne tråden.
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Ts: Hvis du føler deg brukt bør du ta det opp med henne.
aline Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 Hvis vi skal kverulere på det, tror jeg likevel ikke at du har flere nerveender andre steder i underlivet enn på klitoristuppen, selv om du ikke liker stimuleringen der best. Følsomhet er avhengig av nerveender per kvadratcentimeter, men det betyr ikke at du må foretrekke å bli stimulert der. Men føler det er utenfor denne tråden. Jeg kverulerte ikke, jeg kommenterte noe jeg opplever som ikke riktig, som ble fremstilt som en sannhet for alle kvinner. NÅ derimot, blir det kverulering, fordi det blir gjort til det av oss TO. nerveender per kvadratcentimeter må jeg innrømme jeg driter i, flere er ikke mest følsomme der, flere er. Ja det er utenfor trådens tema, men det skjer i stort sett alltid i diskusjoner (både i og utenfor kg) når noe blir sagt som en sannhet uten å oppleves slik for andre.
Gjest NewMonkey Skrevet 16. desember 2009 #13 Skrevet 16. desember 2009 Dama liker å legge seg flatt oppå meg, og så putte min penis mellom lårene for så å runke seg selv til orgasme. Er dette normalt? Eller vil dere kalle det uvanlig. Jeg føler meg brukt på en måte... Jeg er ganske sikker på at dette er normalt/vanlig, ja... Brukt?? Hvorfor det? :klø:
Ethereal Skrevet 16. desember 2009 #14 Skrevet 16. desember 2009 Ser ikke problemet. Sexlivet handler om å gi og ta. Om hu liker å tilfredsstille seg selv på den måten, så er vel det greit så lenge du blir tilfredsstilt på andre måter? Ikke tenkt så mye på om du blir brukt - kan du ikke bare nyte at partneren din har det godt?
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2009 #15 Skrevet 16. desember 2009 Det som er vanlig, og sunt når man har sex, er at man nyter seg selv og den andre, og ikke minst at man tenner på at partner blir kåt. Hadde min partner fått orgasme av å knulle puppene mine, så hadde jeg jammen meg blitt superkåt av det jeg også.
Gjesten Skrevet 16. desember 2009 #16 Skrevet 16. desember 2009 Sex er gi og ta. Dette er ikke uvanlig i det hele tatt, og jeg tror ikke du behøver å føle deg brukt. Hun kan da fint stimulere klitoris på egenhånd, men hun liker å gjøre det med deg. Good for you! Men for all del; hvis du ikke liker det, må du bare ta det opp med henne.
aline Skrevet 16. desember 2009 #17 Skrevet 16. desember 2009 Det som er vanlig, og sunt når man har sex, er at man nyter seg selv og den andre, og ikke minst at man tenner på at partner blir kåt. Hadde min partner fått orgasme av å knulle puppene mine, så hadde jeg jammen meg blitt superkåt av det jeg også. Dette er jeg helt enig i, og det gjelder begge kjønn ja. Det er ikke alltid handlingen i seg selv er noen stor wow-følelse for ene parten, men man kan like herlig bli superkåt av handlinge, fordi den gjør partneren kåt. Synes det er vanvittig digg å se partneren komme uansett hvorfor han kommer jeg, så lenge det er med meg.
Gjest neineinei Skrevet 27. desember 2009 #18 Skrevet 27. desember 2009 kar her.. dette er jo bare digg og opphissende.. og en perfekt vorspiel-ting;) og ligge på ryggen å se en kåt naken dame runke deg med kjønnsleppene sine til hun selv får orgasme.. det er jo dritdigg!
Marikke Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Jeg kan også finne på å sitte oppå mannen min og runke meg selv med eller uten hjelp av hans kroppdeler. Jeg vil jo også gjerne ha orgasme i løpet av akten, og hva er vel da bedre enn at jeg får den først, så det er fuktig og klart der nede til de andre aktivitetene? (Etterpå er det jo uansett fullt av kliss, og strake veien ned på do...) For meg er det også lettere å oppnå noe som i hvert fall ligner vaginal orgasme når jeg først har fått en klitoral en og er litt "i farta". Men for all del, hvis du føler det ubehagelig på noen måte, synes jeg du bør snakke med dama om det.
Joe Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 Er du sikker på at hun vet at du ikke liker det da? Kan jo hende hun tror du også syns det er koselig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå