Gå til innhold

onani med dama

Gjest Gjest_gutt_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

til dere jenter: hadde du fått avtenning , blitt kvalmen el flau viss gutten din hadde spurt om du ville se på når han runker sg sjøl til orgasme? har lyst å spørre dama mi men tørr ikke! er redd hun syns jeg er pervo! hva syns dere? hender det at du ser på når han runker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet

Nei, jeg syns det er deilig å se på...tenner meg ! og gjerne ronke sammen : )

Skrevet
til dere jenter: hadde du fått avtenning , blitt kvalmen el flau viss gutten din hadde spurt om du ville se på når han runker sg sjøl til orgasme? har lyst å spørre dama mi men tørr ikke! er redd hun syns jeg er pervo! hva syns dere? hender det at du ser på når han runker?

Spør den aktuelle jenta, kun hun som kan svare på det. Du vil aldri få representative svar i et sexforum.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Enig med det som står i innlegget over. Min partner og jeg gjør det ganske ofte faktisk :) Samtidig :) DEILIG å se på for oss begge :sengekos:

Skrevet

Ah det er jo deilig da :)

Ofte når jeg ikke har så lyst på sex, har mensen eller av en annen grunn ikke kan ha sex, så får han gjerne runke for meg. Har ingenting imot å hjelpe til heller om det så er med hendene mine eller vise meg litt frem for han

Gjest Gjest_ostepop_*
Skrevet

Jeg og dama er ganske normale mennesker. Vi gjør dette ofte - begge to - for hverandre, og synes det er pirrende, men som en annen svarer her; du må selvsagt snakke med henne om dette, for vi er alle forskjellige.

Hva med å først si du har lyst å se henne onanere? Mulig det er en enklere innfallsvinkel?

Skrevet

Jeg elsker på se på at samboeren min runker. Det er faktisk noe av det mest opphissende jeg vet. Go for it!

Skrevet

MMMH! Det er jo utrolig deilig å se på!

Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet

Ja, det er deilig å gjøre for dama :)

Så jeg syntes egentlig du bare kan spørre henne, evt. som en her foreslo, å spørre om du kan se på henne også.

Selv liker jeg best å gjøre det, savner at jentene spør selv, er mer tennende å onanere for henne da, når du vet at hun nyter synet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...