Livets datter Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Tja, hva skal vi si om sånn oppførsel??? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73353
Mathias Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Forstår han godt jeg!!! Ikk lett å argumentere for frp da!.. Blir jo fort tomt for argumenter mener jeg... Men denne tråden blir nok fort stengt forresten...
Gjest Hege Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 Men denne tråden blir nok fort stengt forresten... Ikke om dere klarer å diskutere saken, uten å komme med krenkende kommentarer om person.
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #4 Skrevet 26. august 2003 ###### ######## er en H##### ####### og ikke minst en ### til å ###! Sånn, der tenker jeg han fikk noe å tenke på!
bluebird Skrevet 26. august 2003 #5 Skrevet 26. august 2003 Tja, hva skal vi si om sånn oppførsel??? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73353 Oppførselen til S. eller fru S.?
VesleBråka Skrevet 26. august 2003 #6 Skrevet 26. august 2003 Jeg synes det er meget betenkelig når "alle som en" holder med ham.. Har en holdning om at "Ja han Martin han er jo en hissigpropp, det har han alltid vært, og når man provoserer ham kan man få seg en på trynet. Slik er det bare" ??? Hadde han klappet til meg, så hadde jeg anmeldt ham og foreslått tvungent anger-management kurs eller noe. Tenk om dette blir modellen for de som lett slår, at de er hissigpropper og derfor er det greit? Det er jo heelt på bærtur.
Gjest Starya Skrevet 26. august 2003 #7 Skrevet 26. august 2003 Jeg blir bare flau på vedkommedes vegne, jeg..
ellapille Skrevet 26. august 2003 #8 Skrevet 26. august 2003 Å være en politiker er sikkert ikke lett,for dem møter daglig mennesker som motsier dem og argumenterer imot på alt. Det å være en offentlig person innebærer også mye ansvar. Men å klappe til en kinnet/ansiktet fordi man blir kalt feig er å være for hårsår. Sånne politikere vil vi vel ikke ha. Jeg har ikke noen respekt for mennesker som slår. Voksne mannen og gjøre sånn da gitt. Tror ikke FRP er tjent med slik oppførsel og fremtreden. Han skulle holdt seg til bilkjøringen.
ellapille Skrevet 26. august 2003 #9 Skrevet 26. august 2003 Og en ting til. FRP har mye bra de og Karl I Hagen kan virkelig snakke norsk og forklare ting,men skal partiet støtte oppunder HARDTSLÅENDE argumenter,ja da veit jeg ikke om innteressen for partiet vil være like sterk fra min side. BASTA. :evil: :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå