Gjest MikeWaters Skrevet 7. januar 2010 #61 Del Skrevet 7. januar 2010 Deilig å suge både pikken og puppene. Har opplevd å få suge en pikk sammen med en jente, slikket og lekt med den samtidig, delt jobben.Eller at en jente og mann har sugd min samtidig....HEAVEN... Rolig nå gringo, vi har skjønt tegninga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #62 Del Skrevet 7. januar 2010 Deilig å suge både pikken og puppene. Har opplevd å få suge en pikk sammen med en jente, slikket og lekt med den samtidig, delt jobben.Eller at en jente og mann har sugd min samtidig....HEAVEN... Pikk er jo deiligere enn det pupper og fitte noengang kommer til å være. Kan ikke sammenlignes engang. Det at pikken er så deilig, at utseendet til fyren ikke engang betyr noe, viser jo bare at det å ha følelsen av en hard og sprengferdig kuk i munnen er det ultimate. Man blir avhengig av å gi blowjobs - når man først har prøvd det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2010 #63 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg ler meg ihjel av denne tråden! Er det mulig, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amonym Skrevet 8. januar 2010 #64 Del Skrevet 8. januar 2010 Og hvorfor er det så ille hvis en ikke-homofil mann suger en annen mann? Er en mann som suger en annen mann ikke en ekte mann? Hva er han da? En kvinne? Er kvinner som suger menn mindre verdt enn menn? Er lesbiske kvinner der med mer verdt, siden de ikke suger menn? Er homofile menn ikke ekte menn? En god del rare holdninger i denne tråden. Selvfølgelig må en mann som en annen mann har sex med være på samme bølgelengde sosialt. Man må ha en viss kjemi. De færreste går ned på kne og suger hvem som helst. Man må ha en viss kjemi, finne tonen sammen. Men her er det stort sett snakk om ONS. Da gjelder det samme for kvinner, personen blir mindre viktig. Men igjen lurer jeg på de kvinner som påstår at en mann som suger en annen mann ikke er en ekte mann. Vil ikke det si at kvinner som slikker andre kvinner i underlivet ikke er ekte kvinner? Og hva hvis du får en sønn som en dag kommer og forteller at han forelsket seg i en gutt? Er han ikke en ekte sønn lenger for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firman Skrevet 8. januar 2010 #65 Del Skrevet 8. januar 2010 Er en mann som suger en annen mann ikke en ekte mann? Hva er han da? En kvinne? Er kvinner som suger menn mindre verdt enn menn? Er lesbiske kvinner der med mer verdt, siden de ikke suger menn? Er homofile menn ikke ekte menn? Men igjen lurer jeg på de kvinner som påstår at en mann som suger en annen mann ikke er en ekte mann. Vil ikke det si at kvinner som slikker andre kvinner i underlivet ikke er ekte kvinner? Og hva hvis du får en sønn som en dag kommer og forteller at han forelsket seg i en gutt? Er han ikke en ekte sønn lenger for deg da? ja umann nei ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå