Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #41 Del Skrevet 4. januar 2010 To ting kan få meg til å utføre oralsex på en mann; 1. En pistol i mot tinningen. 2. En kniv i mot strupen. Du er en ordentlig mann, Kjetil. Liker sånne som deg. Eller ei dame som blir så vill av å se på at hu behandler deg som en konge i 2mnd etterpå Neida, skal ikke trolle Kjetil. Bra man er sikker på ting, jeg var ikke så sikker så derfor har jeg prøvd så nå vet jeg ihvertfall hvordan det er og om jeg liker det eller ikke. Men til TS, synes førsteinnlegget ditt var så håpløst at jeg skjønner at folk ikke gidder å svare seriøs på spørsmålet ditt. Synes det sykt med jenter som tvinger kjæresten sin til å ha sex med menn. Men det er jo forsåvidt en grei måte å teste ham ut ut på. Hadde han vært villig til å gjøre det etter at jeg hadde bedt ham om det, så hadde jeg dumpa ham så fort som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #42 Del Skrevet 5. januar 2010 Mange bifile på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harald 28 Skrevet 6. januar 2010 #43 Del Skrevet 6. januar 2010 Du er en ordentlig mann, Kjetil. Liker sånne som deg. Synes det sykt med jenter som tvinger kjæresten sin til å ha sex med menn. Men det er jo forsåvidt en grei måte å teste ham ut ut på. Hadde han vært villig til å gjøre det etter at jeg hadde bedt ham om det, så hadde jeg dumpa ham så fort som bare det. SKJØNNER IKKE PROBLEMET!! Selvsagt synes dama di det er knæsj å se deg ta pikken til han andre mannen i munnen når dere har 3-kant eller 4-kant. Og er du en sånn grinebiter at du ikke kan gi henne den opplevelsen, så fortjener du ikke den dama. Når det i tillegg er dødsdeilig; hva er problmemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #44 Del Skrevet 6. januar 2010 SKJØNNER IKKE PROBLEMET!! Selvsagt synes dama di det er knæsj å se deg ta pikken til han andre mannen i munnen når dere har 3-kant eller 4-kant. Og er du en sånn grinebiter at du ikke kan gi henne den opplevelsen, så fortjener du ikke den dama. Når det i tillegg er dødsdeilig; hva er problmemet? Kanskje dama IKKE tenner på det. Så hvis en mann er hetero og ikke liker å prøve å suge pikk, så er han en grinebiter? Makan til tull!! Men, Harald, jeg antar at du tenner mer på pikk enn fitte og pupper. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt mann Skrevet 6. januar 2010 #45 Del Skrevet 6. januar 2010 Mange bifile på KG! JA. Deilig å være bifil,større utvalg og mange flere folk man kan knulle. Deilig å få en stiv en både i munnen og bak.... Kjenne spruten og.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #46 Del Skrevet 6. januar 2010 JA. Deilig å være bifil,større utvalg og mange flere folk man kan knulle. Deilig å få en stiv en både i munnen og bak.... Kjenne spruten og.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Rart hvordan bifile menn ALLTID fokuserer mer på pikk enn på damer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt mann Skrevet 6. januar 2010 #47 Del Skrevet 6. januar 2010 Rart hvordan bifile menn ALLTID fokuserer mer på pikk enn på damer... Fordi det er så deilig å gjøre det med andre menn..... men helst en av hvert kjønn samtidig....alle tre sammen! Myke pupper på ei deilig jente + en deilig stiv en samtidig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #48 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi det er så deilig å gjøre det med andre menn..... men helst en av hvert kjønn samtidig....alle tre sammen! Myke pupper på ei deilig jente + en deilig stiv en samtidig.... Er det viktig at han med "den stive" er litt deilig også, eller er han kun en pikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt mann Skrevet 6. januar 2010 #49 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det viktig at han med "den stive" er litt deilig også, eller er han kun en pikk? Nei han er kun en pikk. vil ikke kline med han eller noe... Men HUN er deilig...henne kjæler jeg med, kysser, kysser puppene osv. mens han tar meg. Knuller henne også jeg seff. Vet det høres sykt ut men dette liker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 6. januar 2010 #50 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei han er kun en pikk. vil ikke kline med han eller noe... Men HUN er deilig...henne kjæler jeg med, kysser, kysser puppene osv. mens han tar meg. Knuller henne også jeg seff. Vet det høres sykt ut men dette liker jeg... Men han er vel toppen av kremen? Det er vel han som "tar deg" og gir deg orgasmene? Det er vel utsyret hans som gjør deg vill, ikke puppene og fitta hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 6. januar 2010 #51 Del Skrevet 6. januar 2010 Men han er vel toppen av kremen? Det er vel han som "tar deg" og gir deg orgasmene? Det er vel utsyret hans som gjør deg vill, ikke puppene og fitta hennes? Pluss, pikken er vel deiligere å suge på enn puppene hennes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt mann Skrevet 6. januar 2010 #52 Del Skrevet 6. januar 2010 Men han er vel toppen av kremen? Det er vel han som "tar deg" og gir deg orgasmene? Det er vel utsyret hans som gjør deg vill, ikke puppene og fitta hennes? Puppene hennes, og hele jenta for densaks skyld tenner meg mest, men den kombinasjonen/settingen er det store. Alle ingrediensene til sammen. Blir vill av å slikke fitta hennes også... Hun er hele prikken over i'en hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 6. januar 2010 #53 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Det er absolutt ikke alle menns fantasi suge andre menn. Hadde du sagt dette til min mann så hadde han nærmest kastet opp. Endret 6. januar 2010 av Beauté Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 6. januar 2010 #54 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er absolutt ikke alle menns fantasi suge andre menn. Hadde du sagt dette til min mann så hadde han nærmest kastet opp. Hvordan vet du at han ikke fantaserer om det? Det kan du aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 6. januar 2010 #55 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg vet hva hans synspunkter er, hva han fantaserer om og hva han syns om homofili. Er det bare to menn som kysser i en film så slår han av. Hvordan vet du at han ikke fantaserer om det? Det kan du aldri vite. Endret 6. januar 2010 av Beauté Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 6. januar 2010 #56 Del Skrevet 6. januar 2010 Synspunkter er en ting, fantasier noe annet. Alltid like gøy med kvinner som tror de har full kontroll på mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 6. januar 2010 #57 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Alltid like gøy med bedrevitende som tror de kjenner mannen jeg levd med i 15 år, bedre en meg. Og spesielt når de samtidig påstår hvordan jeg er med han uten å ha sett oss engang. Synspunkter er en ting, fantasier noe annet. Alltid like gøy med kvinner som tror de har full kontroll på mannen sin. Endret 6. januar 2010 av Beauté Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 6. januar 2010 #58 Del Skrevet 6. januar 2010 Mente generelt sett. Mange kan leve dobbeltliv, den mest homofobe mannen kan være den utlever sine ville sexfantasier med menn Helt skjult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 6. januar 2010 #59 Del Skrevet 6. januar 2010 Stemmer sikkert hos noen. Men ikke alle. Og det må jo du finne deg i, uten å komme med utsagn som du virkelig ikke vet noe om når det gjelder meg og han. Mente generelt sett. Mange kan leve dobbeltliv, den mest homofobe mannen kan være den utlever sine ville sexfantasier med menn Helt skjult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt mann Skrevet 7. januar 2010 #60 Del Skrevet 7. januar 2010 Pluss, pikken er vel deiligere å suge på enn puppene hennes ? Deilig å suge både pikken og puppene. Har opplevd å få suge en pikk sammen med en jente, slikket og lekt med den samtidig, delt jobben.Eller at en jente og mann har sugd min samtidig....HEAVEN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå