Gå til innhold

Menn - Foretrekker dere å utføre oralsex på menn eller kvinner?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hehe, spørs om ikke dette faktisk er trådens tema. Mulig TS er en kvinne med litt flere kilo enn gjennomsnittet som forsøker å få det til at menn som liker slanke kvinner egentlig er homofile. ;)

Jeg er en mann. Og bifil. Jeg bare startet dette temaet på grunn av observasjoner jeg har gjort. Forresten, det er jo ikke veldig mandig å være redd for former... Kanskje du ikke tør å suge menn, men jeg skal vedde på at du tenner på gutteaktige kropper. ;)

Hehe, ja det kan jo godt hende. Men da skal ts vite at kvinner med lit flere kilo på kroppen også stort sett er tiltrekkende vakre kvinner, og at det er synd at hun skal støtte opp sin egen selvtillit på denne måten her :)

Jeg liker ikke syltynne damer - selv om jeg ikke er hetero. Men det virker som om det er mange "heteroer" som hater den mykere kvinnekroppen. Litt pussig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Arne_*
Kanskje du ikke tør å suge menn, men jeg skal vedde på at du tenner på gutteaktige kropper. ;)

Okay, så fordi en del av oss tenner på tynne damer så liker vi å suge pikk?

Alt ble mye klarere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutten_*
Alle menn fantaserer om å suke kuk, og de fleste har også gjort det i virkeligheten. Tanken på suge menn er opphissende, mens det å tilfredsstille jenter er mer som en del av en avtale (eller krav) i et heteroseksuelt forhold. Det virker som om de fleste gutter har hemninger når det gjelder det kvinnelige kjønnsorgan og kvinnekroppen generelt - i tillegg til at 99% prosent av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster, rompe eller lår. Betyr ikke det at de fleste menn er homoseksuelle innerst inne?

Alt du sier her er HELT på jordet. Ingenting stemmer, untatt kanskje i din forskrudde hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutten_*
Jeg er en mann. Og bifil. Jeg bare startet dette temaet på grunn av observasjoner jeg har gjort. Forresten, det er jo ikke veldig mandig å være redd for former... Kanskje du ikke tør å suge menn, men jeg skal vedde på at du tenner på gutteaktige kropper. ;)

Jeg liker ikke syltynne damer - selv om jeg ikke er hetero. Men det virker som om det er mange "heteroer" som hater den mykere kvinnekroppen. Litt pussig.

HALLO! Observsjoner du har gjort??? Siden du er bifil hva slags menn tror det det er du møter og kan trekke erfrainger fra? Ja det stemmer: Homser og andre bifile menn.

Vanlige hetro gutter mener absolut ikke det du påstår i førsteposten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spørs om ikke dette faktisk er trådens tema. Mulig TS er en kvinne med litt flere kilo enn gjennomsnittet som forsøker å få det til at menn som liker slanke kvinner egentlig er homofile. ;)

Ok, så da er du ikke en kvinne med noen kilo mer enn gjennomsnittet, men en bifil mann som skal forsøke å bevise at alle menn egentlig er homo- eller bifile. :gjeiper: Det dukker stadig opp nye bifile og homofile menn med slike ideer. Jeg har eksperimentert nok i mitt liv til å vite hva jeg tenner på, og jeg har bare ikke nok bifili i meg til å ha noen glede av sex med mitt eget kjønn. Finnes sikkert en kime i alle, men for en del av oss er menn like lite interessante seksuelt som kvinner er for mange homofile.

Jeg synes jenter kan være sexy i ulike varianter, også de som kler å være slanke. Er du kvinne har du nemlig ikke helt den samme bygning og fettfordeling som en mann, så at man tenner på slanke jenter betyr hverken at man tenner på menn eller at man tenner på småjenter. For ifølge din argumentasjon burde jo dette likegodt kunne være bevis på at alle menn egentlig er pedofile. Men det er altså noe som skjer med kvinnekroppen etter puberteten og det synes, selv på slanke kvinner.

Hehe, ja det kan jo godt hende. Men da skal ts vite at kvinner med lit flere kilo på kroppen også stort sett er tiltrekkende vakre kvinner, og at det er synd at hun skal støtte opp sin egen selvtillit på denne måten her :)

Men hvis du selv er bifil og liker damer med mykere former er det jo litt rart at du tar enkelte menns forkjærlighet for slanke jenter som bevis på homo- eller bifili. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert en kime i alle, men for en del av oss er menn like lite interessante seksuelt som kvinner er for mange homofile.

Nettopp. Alle er nysgjerrige. Menn finnes ikke heteroseksuelle. :)

Det er jo litt skremmende at så mange menn tenner på tynne jentekropper, da. Spesielt med tanke på at det ikke er sånn kvinner flest kan eller bør se ut. Men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det virker som om det er mange "heteroer" som hater den mykere kvinnekroppen. Litt pussig.

Min mann er 100% hetero. Jeg er frodig og langt fra modelltynn. Og han elsker hver eneste del av kroppen min! Så teorien din holder ikke vann en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert en kime i alle, men for en del av oss er menn like lite interessante seksuelt som kvinner er for mange homofile.

Nettopp. Alle er nysgjerrige. Menn finnes ikke heteroseksuelle. :)

Det er jo litt skremmende at så mange menn tenner på tynne jentekropper, da. Spesielt med tanke på at det ikke er sånn kvinner flest kan eller bør se ut. Men det er bare min mening.

Jeg tror det ligger en kime til alle seksuelle variasjoner i oss, men det betyr ikke at alle er sadomasochister, at alle er fetisjister eller at alle er bifile.

Tynne jentekropper er for øvrig like mye jentekropper som tykke. Hvis man har sans for kvinner trenger man ikke de aller kraftigste formene for å se at dette er en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange bifile her inne som ønsker å overbevise seg selv og andre om at alle andre også er bifile? Jeg er 100% hetero (kvinne), men har da ingen problemer med å akseptere at andre er homofile eller bifile. Jeg sier da ikke til en homofil, "du fins ikke homo ;)". Merkelig tankegang, jeg kjenner en utrolig kjekk homo. Men jeg prøver ikke å overbevise ham om at han er hetero, selv om jeg aldri så gjerne skulle likt det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange bifile her inne som ønsker å overbevise seg selv og andre om at alle andre også er bifile? Jeg er 100% hetero (kvinne), men har da ingen problemer med å akseptere at andre er homofile eller bifile. Jeg sier da ikke til en homofil, "du fins ikke homo ;)". Merkelig tankegang, jeg kjenner en utrolig kjekk homo. Men jeg prøver ikke å overbevise ham om at han er hetero, selv om jeg aldri så gjerne skulle likt det :gjeiper:

Homoseksuelle og biseksuelle menn finnes, men ikke heteroseksuelle. ;) Kvinner, derimot, kan være både hetero, bi eller lesbiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det virker som om de fleste gutter har hemninger når det gjelder det kvinnelige kjønnsorgan og kvinnekroppen generelt - i tillegg til at 99% prosent av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster, rompe eller lår. Betyr ikke det at de fleste menn er homoseksuelle innerst inne?

Mulig dine erfaringer er slik. Men du kan ikke trekke en konklusjon om menn slik du gjør her på bakgrunn av dine erfaringer. Tror nok ikke menn generelt liker androgyne jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Min mann er 100% hetero. Jeg er frodig og langt fra modelltynn. Og han elsker hver eneste del av kroppen min! Så teorien din holder ikke vann en plass.

Teorien kan ikke forkastes på grunn av ett enkelteksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Homoseksuelle og biseksuelle menn finnes, men ikke heteroseksuelle. ;)

Det blir ikke sant uansett hvor ofte du sier det ;)

Hva er din agenda? Tror du alle menn som leser dette vil se lyset og innse at de ikke er hetero likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn fantaserer om å suke kuk, og de fleste har også gjort det i virkeligheten. Tanken på suge menn er opphissende, mens det å tilfredsstille jenter er mer som en del av en avtale (eller krav) i et heteroseksuelt forhold. Det virker som om de fleste gutter har hemninger når det gjelder det kvinnelige kjønnsorgan og kvinnekroppen generelt - i tillegg til at 99% prosent av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster, rompe eller lår. Betyr ikke det at de fleste menn er homoseksuelle innerst inne?

Dette er noe av det mest tullete jeg har lest. Hva baserer du disse antagelsene på?

99% of all statistics is made up on the spot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Guttulf.
Dette er noe av det mest tullete jeg har lest. Hva baserer du disse antagelsene på?

99% of all statistics is made up on the spot.

Hvorfor diskutere dette?

Synes tynne damer med nesten flate bryster er nydelige.

Men også "større" damer. Hovedsaken. Glimten i øyet.

Og angående dette med at vi gutter skal suge pikker.

Det får da folk bestemme seg for selv.

Dama mi ville at vi 2 guttene skulle gjøre det, når vi hadde 4-kant i sommer, og var ikke SÅ GIRA PÅ DET, men hva gjør man ikke for dama?

Er da ikke så farlig, kan det gjøre henne lykkelig, så gjør man vel det. Begge jentene fniste som småjenter når vi gjorde det.

Og bare det synet var jo verdt det. Når han andre typen kom i munnen min var det temmelig deilig faktisk.

Så deilig at vi nå ikke har et eneste treff uten at vi gutta også suger litt på hverandre. Toppen er å ligge i 69, og han sklir inn og ut av henne over nesen min og se det hele, helt til han ikke klarer mer, og det spruter vilt.

Før Dere avskriver dette: Prøv det.

Gøyere enn jeg hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor diskutere dette?

Synes tynne damer med nesten flate bryster er nydelige.

Men også "større" damer. Hovedsaken. Glimten i øyet.

Og angående dette med at vi gutter skal suge pikker.

Det får da folk bestemme seg for selv.

Dama mi ville at vi 2 guttene skulle gjøre det, når vi hadde 4-kant i sommer, og var ikke SÅ GIRA PÅ DET, men hva gjør man ikke for dama?

Er da ikke så farlig, kan det gjøre henne lykkelig, så gjør man vel det. Begge jentene fniste som småjenter når vi gjorde det.

Og bare det synet var jo verdt det. Når han andre typen kom i munnen min var det temmelig deilig faktisk.

Så deilig at vi nå ikke har et eneste treff uten at vi gutta også suger litt på hverandre. Toppen er å ligge i 69, og han sklir inn og ut av henne over nesen min og se det hele, helt til han ikke klarer mer, og det spruter vilt.

Før Dere avskriver dette: Prøv det.

Gøyere enn jeg hadde tenkt.

En hetero suger ikke pikk. Og ikke får han en hard en av å få saus i munnen sin heller. :) Sorry. Men det finnes jo en del jenter som tenner på biseksuelle menn. Men dog, ikke jeg. :spy: Hadde aldri i livet vært sammen med en som nøt å suge andre menn. Får brekninger av å bare tenke på det.

Dette er ren propaganda fra din side. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting kan få meg til å utføre oralsex på en mann;

1. En pistol i mot tinningen.

2. En kniv i mot strupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting kan få meg til å utføre oralsex på en mann;

1. En pistol i mot tinningen.

2. En kniv i mot strupen.

Eller ei dame som blir så vill av å se på at hu behandler deg som en konge i 2mnd etterpå :ler:

Neida, skal ikke trolle Kjetil. Bra man er sikker på ting, jeg var ikke så sikker så derfor har jeg prøvd så nå vet jeg ihvertfall hvordan det er og om jeg liker det eller ikke.

Men til TS, synes førsteinnlegget ditt var så håpløst at jeg skjønner at folk ikke gidder å svare seriøs på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...