Gå til innhold

Hofteben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jomfru og ganske slank... Hofte bena stikker opp når jeg ligger på ryggen... er dette total turnoff og når jeg har sex vil jeg "stikke" personen om jeg er nederst? Er jente forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det ikke har noen ting å si.

Gjest Gjest_julia_*
Skrevet

Det vil ikke stikke han nei!

Jeg har også ganske fremtredende hofteben og har faktisk fått noen komplimenter for det. Han ene typen min mente synlige hofteben var det mest sexy i hele verden. Folk som er pent/normalt slanke vil ha hofteben som stikker litt ut. Det er når ribbeina begynner å vise at du burde bekymre deg ;)

Skrevet
Jeg er jomfru og ganske slank... Hofte bena stikker opp når jeg ligger på ryggen... er dette total turnoff og når jeg har sex vil jeg "stikke" personen om jeg er nederst? Er jente forresten.

Du er jo drømmejenta! :) De fleste gutter tenner på fremtredende hoftebein. Heller det enn for mye former. Keep up the good work. Er du modell? ;)

Skrevet
Du er jo drømmejenta! :) De fleste gutter tenner på fremtredende hoftebein. Heller det enn for mye former. Keep up the good work. Er du modell? ;)

Nei det er jeg for liten til... men ribbeinene blir også stående ut eller magen forvinner så alt står litt ut... Er det vondt med ribbein for den som evnt. ligger oppå?Eller er det det samme? takk for svar... Grunnen til at jeg lurer er at jeg leste en som skrev at han likte det rundt og ville ikke skjære seg på noens hofter ...

Skrevet

Har har noen kg "ekstra", og mine ribbein og hoftebein stikker også ut når jeg ligger. Det tror jeg er ganske vanlig. Ikke bekymre deg, du er helt sikkert kjempelekker. ;)

Det med å ikke stikke seg tror jeg nok var litt sleivete ment, forresten. :)

Skrevet

Mannen min liker ikke hoftebein eller andre bein som stikker ut. Han prøvde faktisk å fete meg opp litt da vi ble sammen...ikke mye, men nok til at hoftebeina ikke ble så utstikkende.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Jeg er slank og har dermed hofte ben og alt annet av ben synlig:P hehe neida. Så gale er det ikke! :fnise:

Men uansett så elsker kjæresten min det:) Og andre menn har jeg hørt.

Bedre at de viser, enn ikke viser sier jeg!

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Jeg har også hørt menn si at dette er ekstremt ekkelt og stygt. Folk er forskjellige, og foretrekker forskjellig. akkurat som store / små pupper, liten /stor rumpe, lav/høy.

men når du er slank er det helt naturlig at hoftebeina stikker ut. selv jeg med normale former får hofter og ribbein som stikker ut når jeg ligger på ryggen, er ikke så veldig fornøyd med det, men tror det er veldig vanelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...