Gjest Hege Skrevet 25. april 2002 #1 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! KG er som kjent avhengig av reklameinntekter for å kunne eksistere. Slike reklamer bidrar til å gjøre sidene litt langsomme å laste ned, særlig for oss med modem. Jeg har abonnert på reklamefri Nettavis ei stund nå (35,- mnd.), og sysler litt med tanken på hvordan det ville vært med et reklamefritt KG. Så vidt jeg vet har Gry ingen planer om dette, men jeg fikk lyst til å høre hva dere andre mener om å betale en liten avgift for å kunne bruke Kvinneguiden helt fri for reklame. Jeg kunne godt tenke meg dette selv, men det avhenger jo av størrelsen på avgiften. Hva mener dere? Bare artig å vite..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. april 2002 #2 Del Skrevet 25. april 2002 Har svart på dette under den andre tråden, men kort fortalt: Jeg tror mange (inkl. meg selv) ville sluttet å besøke kvinneguiden hvis vi måtte betale for det. Og det er vel ikke en ønsket situasjon? Blir litt for mye "styr" hvis man skal betale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. april 2002 #3 Del Skrevet 25. april 2002 Takk for svar Lea Det var litt styr da jeg skulle betale for Nettavisen også, men nå har jeg lagt inn den reklamefrie i favoritter, slik at jeg kommer rett inn dit uten å gå veien om den andre versjonen. Det er ingen fare for at man må betale her, men det er jo artig å vite hva dere mener 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. april 2002 #4 Del Skrevet 25. april 2002 Å betale for å gå inn her i snakke med folk??? Da er du bra desperat spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 25. april 2002 #5 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg bruker ingen netttjenester man må betale for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 25. april 2002 #6 Del Skrevet 25. april 2002 Da dropper jeg nok Kvinneguiden. Gidder ikke betale på femme.no heller, selv om summen kanskje ikke er så mye å snakke om.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 25. april 2002 #7 Del Skrevet 25. april 2002 Tanken var vel at vi skulle kunne velge om vi ville ha det reklamefritt eller ikke. Jeg har i hvert fall ikke reklamefri nettavis... Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 25. april 2002 #8 Del Skrevet 25. april 2002 Da hadde jeg nok droppa KG. Trist å si det, men sånn er det nok. Men den valgfrie greia hørtes jo flott ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. april 2002 #9 Del Skrevet 25. april 2002 Her var jo alle rørende enige ja Godt vi har det slik som vi har det da, jeg vil ikke betale alene 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 25. april 2002 #10 Del Skrevet 25. april 2002 Så går det jo an å legge inn en proxy som hindrer reklamen. Men jeg er ikke sikker på om det forandrer nedlastingstiden, da, det bare blir litt mer behagelig å slippe blinkevirrereklamer i fleisen konstant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå