Gå til innhold

kalender til stebarna :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_susanne_*
Skrevet

Mannen min har 2 barn som kommer hit til jul. De skal være her fra den 17. Jeg har lovt dem kalender til dem kommer, men jeg lurte på om jeg skal lage gaver bare til de dagene dem er her? eller til HELE kalenderen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stedattra mi er hos oss 2 dager i uka og annehver helg. Hun får kalendergave de dagene hun er hos oss.

Synes du heller skal kjøpe noe litt finere å gi de dagene de er der, istedenfor å kjøpe masse dill bare for å fylle opp :)

Gjest Gjest_susanne_*
Skrevet
Stedattra mi er hos oss 2 dager i uka og annehver helg. Hun får kalendergave de dagene hun er hos oss.

Synes du heller skal kjøpe noe litt finere å gi de dagene de er der, istedenfor å kjøpe masse dill bare for å fylle opp :)

Ja det kan jeg gjøre, at de får noe ordentlig istedenfor bare dill dall:)

Hva bruker du å gi i kalendergave da?:)Noen tips?Har kjøpt litt inn til ene(en gutt og en jente), lettest å kjøpe til jenter synes jeg..hehe, noen forslag?:)

Skrevet

Kommer jo litt ann på alderen men f.eks tegnesaker (tusj,fargeblyanter, glitterlim,ark), hårdill, cd, dvd,lego (kan deles over flere dager), lippgloss, undertøy, småbiler, kinokveld for hele familien, bakedag (nye forkler?)..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...