known Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hei Jeg har en monitor som er som denne: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+def...PID-901776.aspx Jeg forsto på apoteket at man enten må ringe eller bestille på nett når man skal ha nye tester. Jeg går ut i fra at jeg ikke får monitoren igjen også når jeg bestiller? Noen som vet hva jeg skal ha og ikke ? Har eggløsning ganske snart så har lyst til å bestille før den tid.. Takk for hjelp.
Lucky? Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Er det eggløsningstesten du mener? Jeg kjøper ny pakke hver gang jeg da....visste ikke at det gikk ann å kjøpe bare pinnene
Phobaeticus Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Er det Clearblue Fertilitetsmonitor du har er det billigere å kjøpe test sticks på www.ebay.co.uk enn på apoteket...
known Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2009 Det var egentlig det jeg lurte litt på da.. Om jeg må kjøpe den pakken med "monitoren" hver gang, eller om den ikke er beregnet til å bruke mer enn 7 ganger. Har uansett bestilt fra billige tester nå så venter spent på hva som dumper ned i postkassa her. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå