gullhjerte Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå er jeg klar for julestemningen, og da er julesanger på sin plass. Hvilke sanger må til for at du finner den riktige stemningen? Selv må jeg ha Oslo Gospel Choir, med cden "En stjerne skinner i natt". Den har fulgt meg siden jeg var ganske liten, og jeg tar den frem hver jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Har en tendens til å høre mer på musikk som Enya, Adiemus, Era, Oliver Shanti m.fl. rundt juletider. Sikkert fordi det er mørkt ute og man tenner fler stearinlys - gir en god stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 "En stjerne skinner i natt" og "Vi tenner våre lykter" er mine favoritter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 15. desember 2009 #4 Del Skrevet 15. desember 2009 Himlen i min favn! Med Carola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #5 Del Skrevet 15. desember 2009 O Helga Natt med Jussi Bjørling eller annen kraftig mannsstemme (ikke noe pipete dame takk!) Deilig er jorden med et stort kor Nå tennes tusen julelys En stjerne skinner i natt White Christmas, Christmas song, Let it snow - på gamlemåten med Bing Crosby el.lign. Jeg liker de aller fleste har jeg oppdaget. Eeelsker jula og stemningene, men rocka julesanger er fy, fy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 20. desember 2009 #6 Del Skrevet 20. desember 2009 Får alltid julestemning når jeg hører "Jeg så mamma kysse nissen" og "Driving home for Christmas"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #7 Del Skrevet 21. desember 2009 En stjerne skinner i natt, og Driving Home for Christmas, samt det meste av det Frank Sinatra synger av julesanger. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå