Gjest Gamlegode10na Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Dersom man har bidrag via Nav og ønsker å gå over til privat avtale utenom nav, hvordan går man frem? Både far og jeg er enige om dette, vi har også satt opp en kontrakt hvor vi begge har signert som bekrefter dette. Er det et skjema hos nav som skal fylles ut?
Gjest Inkas Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Dersom man har bidrag via Nav og ønsker å gå over til privat avtale utenom nav, hvordan går man frem? Både far og jeg er enige om dette, vi har også satt opp en kontrakt hvor vi begge har signert som bekrefter dette. Er det et skjema hos nav som skal fylles ut? Til ditt spm. Nei det foreligger ingen skjema for dette. Dere varsler, eller bidragsmottaker varsler NAV trygd lokalt at dere har inngått private avtale av at NAV Innkrevning Finmark ikke skal foreta innkrevningen av bidrag. Dere kan da gjøre dette alene eller få hjelp av advokat, familivernktr eller andre som dere har tillit til. Jeg ønsker dere lykke til og er ganske sikker på at dette lykkes dere med. Dere synliggjør at dere er to foreldre ved slik adferd og derved lukker dere EN STOR DØR OG EN KILDE TIL KONFLIKT ved å vise foreldrerespekt på denne måten:-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå