Gå til innhold

Hva er dette?

Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min første assosiasjon, basert på munndelene, er at det dreier seg om en sjøpølse av noe slag. Men jeg har aldri sett en slik en. Jeg syns det er vanskelig å bestemme seg for om "fronten" er munn eller gjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjøanemone eller noe annet som lever i vannet?

Garantert noe som lever i vannet, ja. Tror nok ikke det er en anemone... Men fæl var den!

Min første assosiasjon, basert på munndelene, er at det dreier seg om en sjøpølse av noe slag. Men jeg har aldri sett en slik en. Jeg syns det er vanskelig å bestemme seg for om "fronten" er munn eller gjeller.

For meg ser fronten ut som både munne og enleraan form for filtreringssytem... Enten det er gjelder, eller noe som brukes til å "føle" på ting.

Veldig merkelig dyr. Veit ikke hva jeg skal søke etter for å finne ut hva det er heller.

Æsj, ser ut som en levende pokemon.

Pleier ikke pokemon være ganske søte, egentlig? Veit ikke hvordan det er med deg, men i mine øyne er ikke den greia der så veldig søt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den likner jo litt på denne : http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sjö..._familjebok.png

Sjøgurk må vel være sjøpølse :)

Takk! Da føler jeg at mysteriet er løst :)

Så ut som samme sak, ja.

Fytterakkern så stygg - og antakelig spiser man den :spy:

Den blir nok brukt til mat, ja... Fant denne her også, som også blir brukt som mat. Den minner meg forsåvidt om noe helt annet hehe

http://img.alibaba.com/photo/10366802/Mexi...oduck_Clams.jpg

Pen skapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da føler jeg at mysteriet er løst :)

Den blir nok brukt til mat, ja... Fant denne her også, som også blir brukt som mat. Den minner meg forsåvidt om noe helt annet hehe

http://img.alibaba.com/photo/10366802/Mexi...oduck_Clams.jpg

Pen skapning!

Geoducken er vel verdens styggeste skapning vel... sikkert god med masse hvitløk og snasent tilbehør allikevel - så lenge man slipper å se den før tilberedelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke greid å spise den, så lenge jeg visste hva det var.

Et dyr som både ser ut som, og oppfører seg (på en litt abstrakt måte) som en penis er ikke noe jeg hadde greid å fått ned hehehe

Men det hadde sikkert vært godt om jeg ikke var klar over hva jeg spiste! Det er jo et type kamskjell, å skjømat er jo godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke greid å spise den, så lenge jeg visste hva det var.

Et dyr som både ser ut som, og oppfører seg (på en litt abstrakt måte) som en penis er ikke noe jeg hadde greid å fått ned hehehe

Men det hadde sikkert vært godt om jeg ikke var klar over hva jeg spiste! Det er jo et type kamskjell, å skjømat er jo godt.

Men det er vel ikke særlig vanskelig å se at dette dyret må være ekstremt potensfremmende? Det skal visstnok være veldig godt, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke pokemon være ganske søte, egentlig? Veit ikke hvordan det er med deg, men i mine øyne er ikke den greia der så veldig søt ;)

Ikke de slemme. De er ikke så søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel ikke særlig vanskelig å se at dette dyret må være ekstremt potensfremmende? Det skal visstnok være veldig godt, også.

Hehehe, man kan vel forsåvidt bruke dem som proteser for folk som har mista tisseluren sin :P

De har vist en fantastisk sædproduksjon også. leste noe om at når de skal formere seg så ligger de neddi vanne og pøser ut spærm på opptil 30 meters omkrets (trooor jeg), og befrukter alt som er. Det hadde vært no det! hehehe

Ikke de slemme. De er ikke så søte.

Det har du sikkert mye mer peiling på enn meg. Tror jeg bare har sett han lille gule, og han med vanngevær i skallet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææh jeg så på "dirty jobs" på discovery en dag, og da skulle han Mike plukke sånne geoducks.. Han fikk lumske assosiasjoner med én gang han fikk fatt på en, fytte grisen så uapetittelige! Men de var visst en delikatesse. *grøss*

Kjedelig å se ut som en penis, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh jeg så på "dirty jobs" på discovery en dag, og da skulle han Mike plukke sånne geoducks.. Han fikk lumske assosiasjoner med én gang han fikk fatt på en, fytte grisen så uapetittelige! Men de var visst en delikatesse. *grøss*

Kjedelig å se ut som en penis, ja!

Det var der jeg så disse geoduckene første gang også, men jeg syns jo selvfølgelig det bar var gøy! Jeg er jo gutt, så helt fra jeg var et lite barn har jeg jo tegna tissemenn overalt, for det er det eneste vi kan.

Det skal sies at idag er jeg utrolig flink til å tegne fotorealistiske peniser uten modell! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var der jeg så disse geoduckene første gang også, men jeg syns jo selvfølgelig det bar var gøy! Jeg er jo gutt, så helt fra jeg var et lite barn har jeg jo tegna tissemenn overalt, for det er det eneste vi kan.

Det skal sies at idag er jeg utrolig flink til å tegne fotorealistiske peniser uten modell! hehe

Ja det var jo ustyrtelig morsomt, men også veldig ekkelt!

Veldig praktisk det talentet ditt du, jeg ser for meg at det kan by på mye morro blant sovende fest-gjester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja det var jo ustyrtelig morsomt, men også veldig ekkelt!

Veldig praktisk det talentet ditt du, jeg ser for meg at det kan by på mye morro blant sovende fest-gjester :fnise:

Ja, syns alt sånt er ganske ekkelt jeg. har litt problemer med skapninger som ikke har ansikt, og tilsynelatende beveger seg helt ukontrolert... Jeg greier faktisk ikke ta på mark, fordi de er så ekle! Larver og alt sånt... Fysjameg!!

Jeg tror jeg har gått glipp av mye i min oppvekst... Jeg har aldri tegnet på noen som har sovna i fylla. Er det egentlig litt trist?

Om ikke det så er det hvertfall trist at jeg har kasta bort mine utrolige penisferdigheter på ark, når de kunne vært brukt på panna til en som sov... Med tatoveringspenn! nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...