Gjest hvilken kjole? Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 hjelp! hvilken kjole skal jeg velge? hva syntes dere? fra pronovias: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...sa%3DN%26um%3D1 Fra San Patrick: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...sa%3DX%26um%3D1
Darkannie Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Jeg likte San Patrick, men du må velge den du liker best!
Frk. Belle Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Mitt beste tips: prøve kjolene igjen:) Gå alene, kjenn godt etter og da tror jeg du vet hvilken du helst vil ha (evnt. om du må fortsette kjolejakten). Lykke til uansett!
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er en STOR pronovias fan og har kjøpt meg pronovias kjole selv MEN i dette tilfellet likte jeg helt klart san patrick kjolen best. Den fra Pronovias syntes jeg var litt kjedelig rett og slett og veldig lik det ALLE skal ha nå om dagen. Synes du skal dra å prøve de igjen jeg, og kanskje prøve noen helt nye kjoler også (gjerne kjoler du absolutt ikke kunne tenkt deg også). Sto selv mellom to kjoler og valgte å dra å prøve på nytt, endte opp med en HELT annen kjole enn de det sto mellom. Med en gang jeg fikk på meg den andre kjolen visste jeg at DEN var den rette kjolen, og de det sto mellom tidligere syntes jeg nesten ikke var noe fine lenger i det hele tatt..
maho Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes den fra San Patrick var utrolig flott! Jeg giftet meg i La Sposa sin Frontera, som minner litt om den du viste her. Nydelig kjole!
Cæmis Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 synes pronovias er helt nydelig. har pronovias selv! viktigste er at du velger den du liker best, men skjønner du er usikker...de er begge utrolig nydelige!
Gjest hvilken kjole? Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 takk for svar jenter! er så vinglepetter som det kan få blitt! hehe. vurderer å kjøpe kjolen i usa, da jeg skal dit å studere til våren. sparer fra 3000-6000 på de modellene jeg heller mot
maradonna Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Begge var veldig fine saa det blir bra uansett! Dette var jo et utrolig lite hjelpsomt svar, men jeg vet rett og slett ikke hvilken jeg liker best...
Phaedra Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 (endret) Tråden er ryddet iht KGs regler. Vi tillater ikke * Identifisering av deg selv eller andre gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer. * Kjøp og salg annonser, samt "gi bort"-annonser. Phaedra, mod Endret 20. desember 2009 av Phaedra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå