Gjest Noen86 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hva heter den? Går i den duren; oh oh oh baby please dont go, prøvde å søke den opp, men fant ikke den jeg ser etter. Den ble spillt under ballet der carrie og stanford danser:)så sier de; i love this song ! ;p Elsker den sangen, men har aldri vist hvem som har den
Gjest Bianca26 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Hva heter den? Går i den duren; oh oh oh baby please dont go, prøvde å søke den opp, men fant ikke den jeg ser etter. Den ble spillt under ballet der carrie og stanford danser:)så sier de; i love this song ! ;p Elsker den sangen, men har aldri vist hvem som har den Ja jeg og syntes den var såå fin. Men er såå irriterende når jeg hverken husker tittelen eller artisten som synger den. Heter den ikke please dont go? Men det høres litt phil collins ut. Prøv å søk på han
Gjest Gjest* Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Sangen heter If You Leave Me Now, og spilles av gruppa Chicago! http://www.youtube.com/watch?v=83d6wVtw0So
Wonders Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Likte mye bedre denne al green - I Can't Get Next to You - The Very Best of Love i episoden ancors away 2002 Endret 15. desember 2009 av Wonders
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Ja, den heter "Baby, please don't go" Chicago som har den tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå