Gå til innhold

Min datter på 13 år leker enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver her fordi min datter er 13 år og har ikke interesse for gutter, sminke eller noe som helst.

Hun leker med en yngre jente (3 klasse, men er min bestevenns datter) Jenter i hennes klasse bare interesserer seg for sminke og gutter.

Men jeg har lovet å ikke si noe, for det er flaut for henne.

Jeg vil aldri oppmuntre henne til å bruke sminke eller noe sånt.

Og hun er så utrolig klok, leser bøker og klarer seg bra på skolen.

Skikkelig gullungen for meg. Jeg var helt annen person i den alderen. Hun vet det ikke, for jeg vil helst ikke fortelle henne alt heller.

Til jul har hun ønsket seg Barbie bil og andre ting som mange av dere vil tenke er veldig barnslig.

Men hva er barnslig egentlig? La barna glede seg og ha det gøy så lenge som er mulig. De blir jo en dag ungdom/voksen.

Hilsen en stolt mor.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg skriver her fordi min datter er 13 år og har ikke interesse for gutter, sminke eller noe som helst.

Hun leker med en yngre jente (3 klasse, men er min bestevenns datter) Jenter i hennes klasse bare interesserer seg for sminke og gutter.

Men jeg har lovet å ikke si noe, for det er flaut for henne.

Jeg vil aldri oppmuntre henne til å bruke sminke eller noe sånt.

Og hun er så utrolig klok, leser bøker og klarer seg bra på skolen.

Skikkelig gullungen for meg. Jeg var helt annen person i den alderen. Hun vet det ikke, for jeg vil helst ikke fortelle henne alt heller.

Til jul har hun ønsket seg Barbie bil og andre ting som mange av dere vil tenke er veldig barnslig.

Men hva er barnslig egentlig? La barna glede seg og ha det gøy så lenge som er mulig. De blir jo en dag ungdom/voksen.

Hilsen en stolt mor.

Ja herregud. La henne være litt barnslig, hun vokser ut av det in no time uansett. Hun er bare ikke klar for gutter og kjærester enda. Du skal bare være glad hun ikke er en av de ungdomsskole ungene som allerede har begynt å ha sex

Skrevet

Da jeg var 13(for tre år siden) lekte jeg og veninna mi med dyrefigurer. har stoppet nå,(stoppet vel rundt 13 års alderen) å ingen sa noe negativt om det(var bare de nærmeste som viste om det da) så ser ikke noe galt i at hun er "barnslig" er ikke det bare fint ?:)

Skrevet

He he, husker jeg også ønsket meg Barbie til jul da jeg var 13 år. Jeg sa ikke noe om den til venninene mine, men lekte i "smug" med den på rommet mitt... Man er i en brytningstid når man er 13, så det er bare å la henne være barn så lenge hun vil. Kanskje venninene også leker litt i smug?

Skrevet

Min sønn på 14 + leker han og. De står på rollerblades, skater, spiller dataspill. Innimellom er han sågar "hest" for de minste. :)

Det hender da at vi gæmliser på 40 leker også! Aker i snøen og lager snømann.. :ler:

Skrevet

Ja fortsett og oppmuntere henne, jeg var selv STORT fan av barbie, helt til jeg ble 13/14 år da... Men jeg vokste det av meg og jeg ende ikke opp som tilbake/barnslig:)

*God jul*

Skrevet

Min sønn på 15 leker med lego innimellom enda, leker også uteleker sammen med dem yngrebarna i byggefeltet. De yngre barna forguder ham og synest det er så kjekt at en så stor gutt vil leke med dem. :sjarmor::digge:

Skrevet

Jeg lekte vel med Barbie til jeg var 13-14 år, mens de fleste av klassevenninnene mine var opptatt av "gutter og sånt" allerede før vi ble ferdige med barneskolen. Husker jeg synes det var vanskelig at vi plutselig skulle være så innmari voksne så fort.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg lekte vel med Barbie til jeg var 13-14 år, mens de fleste av klassevenninnene mine var opptatt av "gutter og sånt" allerede før vi ble ferdige med barneskolen. Husker jeg synes det var vanskelig at vi plutselig skulle være så innmari voksne så fort.

Ja det husker jeg også var vanskelig. Lekte med barbie i smug jeg

Skrevet

Jeg lekte med Barbie i smug til jeg var rundt 13-14. En av venninnene mine var flau over at vi gjorde det allerede da vi var 10, mens en annen snakket åpent om det til vi var 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...