Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det finnes jo et hav av nettbutikker, og noen selger det ene merket billigere enn det andre. Hvor bestiller dere de forskjellige?

og er det noen som er ekstra greie? ;)

Endret av nynne
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det finnes jo et hav av nettbutikker, og noen selger det ene merket billigere enn det andre. Hvor bestiller dere de forskjellige?

og er det noen som er ekstra greie? ;)

Seriøst, alle er ute etter pengene dine og når du verken nevner produkter, prisklasser eller noe som helst annet så går det ikke an å anbefale noen som helst. Kan heller ikke stole på diverse prissammenlignere siden butikkene må betale for å få være med.

Skrevet

Jeg bestiller det meste av Decleor produktene på cheapsmells.com og md på feelunique.com

Skrevet (endret)
Seriøst, alle er ute etter pengene dine og når du verken nevner produkter, prisklasser eller noe som helst annet så går det ikke an å anbefale noen som helst. Kan heller ikke stole på diverse prissammenlignere siden butikkene må betale for å få være med.

tenker på produkter fra decleor og md formulations da

Endret av nynne
Skrevet

FeelUnique er et greit utgangspunkt når det gjelder priser. De sender dessuten gratis, og tilbakebetaler momsutgifter.

Ellers har CheapSmells ofte billig Decleor, mens PrettySkin4Less kan ha noe fra MD Formulations som blir billigere totalt enn FeelUnique (husk å regne med frakt).

Skrevet

eBay, rett og slett!

Skrevet

MD Formulations er som regel superbillig på www.midwestskincare.com. Hadde varene i posten i løpet av seks dager også :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med prettyskin4less.com. De Md Formulations-produktene jeg har trengt har totalt sett vært billigere der enn på feelunique.com. De leverer også på halve tida (kun 1 uke), er min erfaring. Og så får du godteri med i pakken ;)

Skrevet

Har fått tak i ansiktsessensolje på ebay til 250, så man kan vera heldig. Dessverre knuste et ivrig barn flaska mi då....

Skrevet
tenker på produkter fra decleor og md formulations da

- Decléor Hydra Floral Moisturising Cream

- Decléor Cleansing Milk

- Decléor Tonifying Lotion

- Decléor Hydra Floral Mask

- MD Formulations Continuous Renewal Serum

- MD Formulations Face & Body Scrub

Skrevet

MD face and body scrub fikk jeg for 220 kr inkl frakt på midwestskincare.

Skrevet
MD face and body scrub fikk jeg for 220 kr inkl frakt på midwestskincare.

Jeg fikk den for litt under 200 på feelunique, gratis frakt. Decleor produktene nevnt over er billigst på cheapsmells.

Skrevet
Jeg fikk den for litt under 200 på feelunique, gratis frakt. Decleor produktene nevnt over er billigst på cheapsmells.

Du får den ikke til under 200 hos dem nå hvertfall. Da jeg bestilte for et halvt år siden var den også billigst hos prettyskin4less.

Decleor er nesten alltid billigst hos cheapsmells, mens MD sjekker jeg hos både feelunique og prettyskin4less. Neste gang sjekker jeg midwestscincare.com også...:)

Skrevet
- Decléor Hydra Floral Moisturising Cream

- Decléor Cleansing Milk

- Decléor Tonifying Lotion

- Decléor Hydra Floral Mask

- MD Formulations Continuous Renewal Serum

- MD Formulations Face & Body Scrub

Declèor produktene du nevner er billigst på www.cheapsmells.com

Skrevet

Sist jeg sjekket kostet den 286 kr på feelunique i hvertfall. Da blir det mye ekstraarbeid med å få refundert mva osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...