Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva betyr det hvis man ser på klokken hver gang det er like tall? som 11:11 , 23:23; 14:14 osv.? jeg gjør det hele tiden hver dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at klokken er 11.11, 23.23 osv.

Gammel overtro sier at det betyr at noen tenker på deg.

Skrevet

noen som kan om sånt? hørt at det skal bety forskjellige overtroiske ting, syns sånt er veldig spennende.. men husker ikke hva det betyr.. har det noe med karma å gjør eller noe? eller handler kanskje om handlinger man gjør det?

Skrevet
Det betyr at klokken er 11.11, 23.23 osv.

Gammel overtro sier at det betyr at noen tenker på deg.

har hørt noe som er mer utdypende enn det skjønner du.. men da så jeg det ikke hele tiden, så tenkte ikke noe særlig over det.. derfor er det glemt..

Skrevet

Og vi ser frem til den 12.desember 2012, klokka tolv minutter over tolv?

Skrevet

Jeg vil heller tro at det er slike tidspunkt du husker blant alle de andre tallkombinasjonene (tidspunktene), ettersom du allerede er oppmerksom på det. Tidspunktene i seg selv har ingen dypere mening enn å angi tiden.

Skrevet

Vi forundrer oss over små og store tilfeldigheter hver dag. "Tenk at du skulle ringe nå, jeg satt nettopp og tenkte på deg!" I dette eksempelet husker man ikke på alle de gangene man tenkte på vedkommende og vedkommende IKKE ringte. For det er jo ikke noe spesielt. Hverdagen er full av tilfeldigheter, og det er egentlig bare å forvente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...