addict Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen som har tips om et rimelig, sentralt hotell? Tenker på dobbeltrom.. (rimelig er helst under 800 kr natt) Forresten, betaler man for dobbeltrommet eller må man betale prisen som står per person..? Har ikke gjort dette før
Christiane_W Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg har bodd på The Square - "nytt", veldig sentralt (ligger på Rådhuspladsen) Hotel Alexandra - "naboen" til The Square, litt eldre og masse sjel Norlandia Star - i krysset Colbjørnsensgade/Istedgade, litt shabby strøk, men sentralt rett v. Hovedbanen Comfort Europa - også i krysset Colbjørnsensgade/Istedgade Guldsmeden - Vesterbrogade Palace - Rådhuspladsen For å sjekke pris anbefaler jeg hotels.com eller finn.no - Reise Jeg elsker Køben - har familie der og er der et par ganger i året - GOD TUR EDIT: Ålreite hoteller i Køben koster ofte rundt 1000 NOK per natt, de billigste hotellene har ofte dusj/toalett på gangen. Endret 14. desember 2009 av Christiane_W
addict Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 (endret) takk for svar, men ble praha i stedet :D fikk fly og 4-stjerners hotell midt i sentrum inkl frokost til 3500 kr for begge! 4 netter forresten! Endret 16. desember 2009 av addict
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Her lå vi. Koslig og ikke så langt å gå. http://www.cabinn.com/kbh/city/city.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå