Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #1 Skrevet 25. april 2002 Skal dere ha egne sanghefter til middagen og kaffen? Synes slike sanger er litt "Harrye" og utbrukte. Forventes det at det er sanghefte i et bryllup?
viwi Skrevet 25. april 2002 #3 Skrevet 25. april 2002 Skjønner ikke hva du mener er harry og utbrukte med sanghefte. JEg syns det er kjempefint med sanger som er diktet i anledning bryllupet. ROmantisk, flott og koselig!!12
Anki1971 Skrevet 25. april 2002 #4 Skrevet 25. april 2002 Vi skal ha sanghefte ja, og jeg syns ikke det er Harry. Men nå har vi valgt litt andre sanger enn de som har vært i de fleste konfirmasjoner/selskaper heldigvis Men dere må da gjøre som dere selv føler for. Vil dere ikke ha sanghefte så er det da bare å droppe det 12
Augustbrud02 Skrevet 25. april 2002 #5 Skrevet 25. april 2002 Vi skal ha sanger i eget hefte under middagen og jeg synes absolutt ikke dette er harry. Jeg synes det er en koselig tradisjon og et godt minne for gjestene i etterkant. Til kaffen har jeg aldri vært vant med å ha sanger, så hvis ikke min kjære insisterer på at vi skal ha det blir det nok ikke noe snager til det.12
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #6 Skrevet 26. april 2002 Det er jo opp til gjestene om det blir sanger i sangheftet. Vi har oppgitt adr. til toastmasteren, så vi aner ingenting om hva som kommer i heftet. Kanksje ikke noe! Vi har funnet en stilig takk for maten sang vi har satt inn til slutt.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #7 Skrevet 26. april 2002 Kor kann eg finn sanga hen på nettet?
Niso Skrevet 26. april 2002 #8 Skrevet 26. april 2002 Tidligere lå det masse sanger på nettet, på http://www.allsang.net - men for å få tilgang til disse sidene nå, må du kontakte Martin (han som driver disse sidene) via mail. Adressen hans står på sida hans. Du vil da kunne få et passord til siden hans, mot å betale 100 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå