Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøkte å vokse øyenbrynene mine mede varmvoks i kveld, og det gikk ikke så bra- hår forsvant der det ikke skulle forsvinne, og hår som skulle vekk ble igjen. Har noen tips? Jeg forsøkte å klippe til strips-sjablonger, men det funket åpenbart ikke så bra. Og det var innmari vanskelig å ikke få voks over hele brynet, ikke bare der jeg skulle fjerne hår.

Noen tips til hvordan få dette til bra? Er så lei av å nappe. Har sett ferdige voksstrips til bryn i butikken, men har hørt at kaldvoks-strips ikke fungerer spesielt bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en orangepinne, den er liten nok til å komme til i små områder. Det er viktig at du er helt ren i ansiktet før du vokser fordi talg vil gjøre at voksen ikke fester seg. Aldri bruk samme strips to ganger på brynene; da vil voksen fra forrige "runde" feste seg der den IKKE skal feste seg (jeg lærte det på den umorsomme måten, og jeg tror venstre bryn er enig med meg).

Jeg bruker den tubevoksen fra Veet og lar den ligge i varmt vann i 5 minutter før jeg starter. Vær nøye med hvor du påfører voksen, og stryk hardt på stripsen for at den skal feste seg .. Du vet sikkert HVORDAN man vokser : - )

Hmm, ble du klokere?

Skrevet

Forresten; ALDRI bruk kaldstrips med ferdig påført voks på seg; det er umulig å beregne hvor voksen setter seg. Alltid ha kontroll på det selv ved å påføre med en orangepinne o.l.

Skrevet

Hva er en orangepinne?

Kjøper du tuben med voks på Vita o.l. steder?

Skrevet

Takk for hjelp....

Et lite dumt spørsmål til....

Hva bruker du de pinnene til? Smøre ut voksen?

Skrevet
Takk for hjelp....

Et lite dumt spørsmål til....

Hva bruker du de pinnene til? Smøre ut voksen?

Jepp :) Bruk den butte enden. Passer perfekt til det formålet fordi den kommer til hvor det måtte være.

Skrevet
Jeg bruker en orangepinne, den er liten nok til å komme til i små områder. Det er viktig at du er helt ren i ansiktet før du vokser fordi talg vil gjøre at voksen ikke fester seg. Aldri bruk samme strips to ganger på brynene; da vil voksen fra forrige "runde" feste seg der den IKKE skal feste seg (jeg lærte det på den umorsomme måten, og jeg tror venstre bryn er enig med meg).

Jeg bruker den tubevoksen fra Veet og lar den ligge i varmt vann i 5 minutter før jeg starter. Vær nøye med hvor du påfører voksen, og stryk hardt på stripsen for at den skal feste seg .. Du vet sikkert HVORDAN man vokser : - )

Hmm, ble du klokere?

Jeg ble klokere, tusen takk! Spesielt tipset om orangepinne kommer nok godt med, jeg brukte, i mangel av noe annet, fingertuppene.Og, jeg brukte stripsen to ganger, den feilen gjør jeg definitivt ikke igjen. Minn meg på å ikke ta flere skjønnhetsbehandlinger når jeg har dårlig tid, og ikke helt vet hva jeg gjør. :D

Skrevet

Man skal ikke vokse noe rundt øyepartiet. De små musklene blir slappe og man får rynker. Det er ikke noe styggedom det, jeg bare mener man bør bruke andre alternativer, som for eks trå. Som beskrevet i andre tråer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...