Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #1 Del Skrevet 26. august 2003 Hvor mye betaler dere for dagmamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 26. august 2003 #2 Del Skrevet 26. august 2003 Vi betaler kr. 25,- pr. time. Men da har han med matpakke for hele dagen hjemmefra. Drikke får han der. Vi har forøvrig også hvit dagmamma, men det spiller jo ingen rolle for vår betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student Skrevet 26. august 2003 #3 Del Skrevet 26. august 2003 vi betaler 35 kr timen.. synes 25 var lite, der er jo den bet jeg hadde for mange år siden det. vi bor på vestlandet, er gjerne forskjellig etter sted det og som så mye annet. tror 30 er veldig vanlig, men jeg bruker bare en nabo sånn innimellom,,, fikk selv 35 kr timen i vår da jeg var dagmamma selv.. husk at det er et stort ansvar å ha andres barn, men foreldrene til barnet skal jo og leve.. vanskelig det der, men får du en kjekk dagmamma er sikkert det verdt litt, er jo tross alt barnet ditt, det kjæreste du har, som skal leveres dit er barnet under 3 har du vel kontantstøtte og, et greit tilskudd når dagmamma skal betales det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student Skrevet 26. august 2003 #4 Del Skrevet 26. august 2003 vi betaler 35 kr timen.. synes 25 var lite, der er jo den bet jeg hadde for mange år siden det. vi bor på vestlandet, er gjerne forskjellig etter sted det og som så mye annet. tror 30 er veldig vanlig, men jeg bruker bare en nabo sånn innimellom,,, fikk selv 35 kr timen i vår da jeg var dagmamma selv.. husk at det er et stort ansvar å ha andres barn, men foreldrene til barnet skal jo og leve.. vanskelig det der, men får du en kjekk dagmamma er sikkert det verdt litt, er jo tross alt barnet ditt, det kjæreste du har, som skal leveres dit er barnet under 3 har du vel kontantstøtte og, et greit tilskudd når dagmamma skal betales det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student Skrevet 26. august 2003 #5 Del Skrevet 26. august 2003 vi betaler 35 kr timen.. synes 25 var lite, der er jo den bet jeg hadde for mange år siden det. vi bor på vestlandet, er gjerne forskjellig etter sted det og som så mye annet. tror 30 er veldig vanlig, men jeg bruker bare en nabo sånn innimellom,,, fikk selv 35 kr timen i vår da jeg var dagmamma selv.. husk at det er et stort ansvar å ha andres barn, men foreldrene til barnet skal jo og leve.. vanskelig det der, men får du en kjekk dagmamma er sikkert det verdt litt, er jo tross alt barnet ditt, det kjæreste du har, som skal leveres dit er barnet under 3 har du vel kontantstøtte og, et greit tilskudd når dagmamma skal betales det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student Skrevet 26. august 2003 #6 Del Skrevet 26. august 2003 vi betaler 35 kr timen.. synes 25 var lite, der er jo den bet jeg hadde for mange år siden det. vi bor på vestlandet, er gjerne forskjellig etter sted det og som så mye annet. tror 30 er veldig vanlig, men jeg bruker bare en nabo sånn innimellom,,, fikk selv 35 kr timen i vår da jeg var dagmamma selv.. husk at det er et stort ansvar å ha andres barn, men foreldrene til barnet skal jo og leve.. vanskelig det der, men får du en kjekk dagmamma er sikkert det verdt litt, er jo tross alt barnet ditt, det kjæreste du har, som skal leveres dit er barnet under 3 har du vel kontantstøtte og, et greit tilskudd når dagmamma skal betales det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå