Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 og er så ivrig på at jeg skal finne drømmemannen. Hvorfor?? Kan nevne at jeg har vært virkelig fæl mot han, utro m.m.
Filur Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville sagt at det er en indikasjon på at han virkelig er over deg. Kjenner meg igjen litt. Når jeg kan glede meg over at en eks har fått ny dame, da vet jeg at det ikke er følelser der mer. Det jeg ikke skjønner er at han er så raus når du har vert så stygg med ham. Kanskje han spiller for å være "the bigger person", eller kanskje han bare er veldig tilgivende. Uansett, er ikke det greit da? Bedre enn at han hater deg og vil se deg brenne liksom..
Hanselot Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Sist gang jeg hørte det var i en setting hvor hun jeg var sammen med hintet mer og mer om at hun ikke var bra nok for meg og at jeg heller burde finne drømmedama. Det var hennes måte å prøve å bryte ut av forholdet fordi hun egentlig hadde en annen. Jeg ønsket henne alt godt ganske kjapt fordi jeg var kommet meg videre, og fordi jeg av en eller annen grunn fortsatt var glad i henne på en måte på tross av det hun gjorde.
toth Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Ekser blir sånn at du bryr deg om dem uansett, ønsker dem godt og begynner du og tenke på noe tenker du alltid på det positive selv om du vet at du ikke i det hele tatt har lyst på noe mer.
vidvandre Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 og er så ivrig på at jeg skal finne drømmemannen. Hvorfor?? Kan nevne at jeg har vært virkelig fæl mot han, utro m.m. Kanskje han vil gå videre og ikke greier å bli lykkelig før du er det?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Kanskje han vil gå videre og ikke greier å bli lykkelig før du er det? Kanskje.. Me han har da hatt mange etter at det ble slutt med meg. Han fann seg ei egentlig før det ble slutt med meg også. Merker også at han svarer meg mye hurtigere enn før. Merkelig egentlig. Før gav han da bare faen. Tror aldri han har brydd seg om meg. Så hvorfor nå... Tror nok egentlig han mest håper på at jeg skal finne en ny å bruke tid på...Han har til og med kommet med tips om hvordan jeg skal kapre denne mannen jeg har i kikkerten nå. (og jeg har fortalt at han var mye bedre i senga enn han...)Han spør stadig vekk om hvordan det går. Eller kanskje han håper på at jeg skal bli knust nok engang! (Tror nok det ja!)
Gjest Gjest_vivian_* Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Det samme sier jeg til min eks. Det er fordi jeg elsker han og virkelig, oppriktig ønsker han bare godt, selv om det ikke fungerte med oss. Men med det mente jeg ikke at han skulle få seg ny dame. Jeg vil jo ha han. Men det fungerer bare ikke mellom oss. Iom at jeg ikke kan sørge for at han har det godt, så ønsker jeg han bare godt. Håper likevel at det drøyer litt før han får seg ny dame. jeg skulle taklet det, men det hadde gort sykt vondt. Er 3 mnd siden det ble slutt med oss.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Minner meg om en sang: <'3 Sangeren minte meg nesten om han nye jeg jakter på... Tror min eks har dårlig samvittighet fordi han visste at han egentlig aldri var seriøs og fordi han var for feig til å gjøre det slutt.. (Selv om jeg aldri har opplevd en mer fysisk mann men..)
I Grosny Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 (endret) og er så ivrig på at jeg skal finne drømmemannen. Hvorfor?? Kan nevne at jeg har vært virkelig fæl mot han, utro m.m. Jeg har det omtrent som din x. Jeg har vondt av at min x er alene, og ikke har noen til å kose seg, og skulle virkerlig ønske at en god mann stilte opp for henne. Hun vil egentlig ha meg tilbake, men jeg har gått videre til ei dame jeg er veldig glad i, og kan ikke hjelpe henne i det hele tatt. Du har sikkert vært litt ekkel mot din x, men du har nok vært enda mere god. Vi gutta tilgir og forstår, men vi vil vel helst at noen andre kan stelle med dere. Noen som er bedre skikket til å stelle med litt vanskelige damer. For det er jo det dere er, ganske bra, men litt vanskelige. Endret 15. desember 2009 av I Grosny
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har det omtrent som din x. Jeg har vondt av at min x er alene, og ikke har noen til å kose seg, og skulle virkerlig ønske at en god mann stilte opp for henne. Hun vil egentlig ha meg tilbake, men jeg har gått videre til ei dame jeg er veldig glad i, og kan ikke hjelpe henne i det hele tatt. Du har sikkert vært litt ekkel mot din x, men du har nok vært enda mere god. Vi gutta tilgir og forstår, men vi vil vel helst at noen andre kan stelle med dere. Noen som er bedre skikket til å stelle med litt vanskelige damer. For det er jo det dere er, ganske bra, men litt vanskelige. Det er godt mulig. JEG ønsker ikke HAN noe godt uansett. Jeg forteller selvsagt om alle nye typer bare for å være jævlig. Samme for meg om han ønsker meg alt godt eller ei. Eller om han kommer med råd. Han er en dust.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 Det er godt mulig. JEG ønsker ikke HAN noe godt uansett. Jeg forteller selvsagt om alle nye typer bare for å være jævlig. Samme for meg om han ønsker meg alt godt eller ei. Eller om han kommer med råd. Han er en dust.Hvorfor har du kontakt med ham da?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Hvorfor har du kontakt med ham da? Han gir jo gode råd da om hvordan jeg skal kapre denne nye mannen. Siden han er en jævel selv så man jo han vite hva menn liker!
Raven Emerald Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 Oo Trodde det var du som var jævlig, jeg, som var utro mot ham, og greier. Hva var det han gjorde, da?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 Oo Trodde det var du som var jævlig, jeg, som var utro mot ham, og greier. Hva var det han gjorde, da? Det var meningen å være utro ja. Men han hadde allerede fått seg ny dame som han gladelig reiste flere hundre mil for å se igjen ute å si ett ord til meg. Gadd ikke svare meg, gadd ikke besøke meg eller ha besøk av meg. Men nå er han sååå hyggelig, kommer med råd om menn ...
-Lille My- Skrevet 15. desember 2009 #16 Skrevet 15. desember 2009 Det er jo virkelig fullt mulig å virkelig ønske hverandre alt godt og å finne lykken på ny selv om man har gått fra hverandre. Slik du beskriver det har dere ikke oppført dere spesielt hyggelig mot hverandre noen av dere, og da er han vel over deg, da. Ferdig, finito. Over og ut. Det må jo være bra ?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #17 Skrevet 15. desember 2009 Det er jo virkelig fullt mulig å virkelig ønske hverandre alt godt og å finne lykken på ny selv om man har gått fra hverandre. Slik du beskriver det har dere ikke oppført dere spesielt hyggelig mot hverandre noen av dere, og da er han vel over deg, da. Ferdig, finito. Over og ut. Det må jo være bra ? Joda det er bra. Det har vel aldri vært noe å komme over heller for han. Men synes det er noe merkelig at han er mer oppmerksom mot meg nå enn da vi var sammen. Skal utnytte han så langt jeg kan. Før jeg får kloa i han nye. Han hjelper jo med noe snekkerarbeid av og til også. En gang blokkerte han både mail og mobilen min. Den ene gangen hadde jeg faktisk vært ganske hyggelig mot han også. Mon tro hva han pønsker på nå...
-Lille My- Skrevet 15. desember 2009 #18 Skrevet 15. desember 2009 Du er visst bitter, det kommer tydelig frem når du sier du skal utnytte han så langt du kan. Du skal ikke se bort i fra at det er bedre å la det hele ligge, gå videre og fokusere fremover.
leirbål Skrevet 16. desember 2009 #19 Skrevet 16. desember 2009 Ts. Jeg får så vondt av deg når jeg leser innleggene dine. Du høres så bitter og sint ut, ikke bare mot eksen din, men også mot den nye mannen du forsøker å kapre som du sier. Har det ikke falt deg inn at han ikke gidder å oppføre seg dårlig lenger? At han velger å ta frem den snille siden i seg? Og at han kun ønsker deg alt godt uten noen baktanker? Livet er så mye bedre uten masse bitterhet og sinne. For det er først og fremst deg selv du rammer med det. Ikke eksen eller andre.
allover Skrevet 16. desember 2009 #20 Skrevet 16. desember 2009 Kanskje han bare rett og slett har bestemt seg.. FOr å gå videre. Uten deg. Men også uten å la bitterheten spise han opp.. -Kanskje han har bestemt seg for å være snill med deg.. også er det helt "perfekt rette trinnet" /nivået.. for hvordan han er snill mot deg litt vanskelig å finne i startfasen? Snakk med ham om det. Si hva du føler og tenker.. og denne stadig kommuniseringen fører vel egentlig ikke noe godt med seg... -for noen av dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå