Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :)

Jeg har da lagt lista ganske høyt ved å gi en annen vennine en ganske dyr gave. Så min kommende frue skal få noe hun har ønsket seg fra 1. datet vår, ett armbånd!

Har alerede kjøpt en STOOOR (2M høy) bamse, bestilt blomster og konfekt til døra tidlig på morningen. Så vil jeg gi henne dette armbåndet i selve julegave.

http://www.bjorklund.no/bjorklund/bjoerklu...nd-i-hvitt-gull

Er det ett bra kjøp? jeg aner NULL om smykker, hun sa hun ønsket seg ett armbånd, så jeg gikk på nettet og dette så fint ut og i pris-klassen jeg tenkte på. Her håper jeg noen jenter (først og fremst) kan komme med innspill eventuelle andre bra kjøp? Hun sa hun likte de enkle, men det blir kanskje litt kjedlig?

Noen innspill?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

synes at til den prisen er nok armbåndet litt for kjedelig.. Men høres ut som hun får den fine julegaven fra deg da!! :) Lucky girl..

Skrevet

til den prisen kan du finne noe myyye finere.. jeg hadde aldri trodd de armbåndene kostet så mye :)

det finnes jo så mye fint rundt om kring!

gå å let litt i forskjellige butikker :)

lykke til !

Skrevet

Jeg synes armbåndet var kjempefint jeg da. Men hadde definitivt skippet en 2 meter høy bamse. Hvor i alle verdens dager skal hun gjøre av denne? Koster sikkert masse, og er direkte ubrukelig utover at det sikkert er veldig søtt der og da.

Gjest Voksen dame
Skrevet

Jeg synes tanken din er utrolig bra. Hadde jeg vært din tilkommende hadde jeg vært storfornøyd med det du har planlagt med bamse, blomster og konfekt. Ville ha blitt SÅ sjarmert. Da fikk heller evnt armbånd komme senere. det er ikke prisen som avgjør, men den kjærlige omtanken.

For en kjærest du er!!

Skrevet

Tja.. Tanken er sikkert god, men den prisen er unødvendig. Jeg trenger definitivt ikke et lite armbånd til over 4000,-.

Og bamse på over 2m... Nei, gi meg en liten søt en som jeg kan ha på kontorpulten min istedet. Hva skal man med 2m høy bamse?? :klø:

Skrevet

Loool.hahah :D

Jeg og dama bruker ca 300 kroner på en liten ting til hverandre, ikke vil hu ha smykker eller ræl heller. Glad jeg ikke er gift med ei golddigger.

Skrevet

Hadde jeg fått en bamse, hadde jeg satt fyr på den. :eeeh: Armbåndet var derimot fint. :)

Skrevet
Jeg og dama bruker ca 300 kroner på en liten ting til hverandre, ikke vil hu ha smykker eller ræl heller. Glad jeg ikke er gift med ei golddigger.

Javel. Dette var jo akkurat det TS var ute etter i første post. Jeg antar at han gir blanke faen i hvor mye penger du og dama bruker på hverandres gaver, og hvorvidt hun ønsker seg smykker eller ei. Dette er en kar som tydeligvis har 4k å bruke på et smykke til sin dame/kone og da er det helt latterlig av deg å disse dette. Jeg og min kone har kjøpt bil til hverandre i år, og det blir da i overkant av 60k fra meg til henne (og samme beløp andre veien). Så det er litt forskjellig hva man bruker på hverandre, uten at det skal bli nødvendig å slenge med leppa av den grunn.

(Bilkjøpet er selvfølgelig ikke normalstandard for oss, men det passet så fint å legge det inn som julegave, da vi måtte ha "ny" bil i alle tilfelle)

Skrevet

Smykker handler om smak og personlighet. Jeg hadde ikke trivdes med et lite armbånd, jeg bruker store smykker som "statement" om du skjønner.

Skal du først bruke 4000 kroner på et smykke, ville jeg gått for en designer som Thomas Sabo for eksempel.

http://www.thomassabo.com/en/sterlingsilve...verview_29.html

http://www.thomassabo.com/en/sterlingsilve...overview_7.html

Men det er smykker jeg liker. Hva liker hun? Liker hun hvitt gull? Liker hun små spinkle smykker, eller mer solide? Liker hun glitter og stas, eller det enkle. Det kan ikke vi svare deg på, det vet bare hun.

Tanken er fin, som flere sier en to meter bamse hadde jeg syns var i meste laget, men er hun typen som liker det? Kjør?

Eneste jeg ble nysgjerrig på er hvorfor du skal gi en dyr gave til ei venninne...

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Koster dèt smykket 4000 kr? Herregud jeg hadde blitt sint på samboeren min om hadde brukt så mye penger på noe som er så kjedelig :P Men det er min personlige smak.. Det finnes jo såå utrolig mye fine smykker! For å ikke snakke om Celine Engelstad, Dyberg, Pilgrim osv! :) Hadde heller satset på noe av deres smykker :jepp:

Skrevet
Hallo :)

Jeg har da lagt lista ganske høyt ved å gi en annen vennine en ganske dyr gave. Så min kommende frue skal få noe hun har ønsket seg fra 1. datet vår, ett armbånd!

Har alerede kjøpt en STOOOR (2M høy) bamse, bestilt blomster og konfekt til døra tidlig på morningen. Så vil jeg gi henne dette armbåndet i selve julegave.

http://www.bjorklund.no/bjorklund/bjoerklu...nd-i-hvitt-gull

Er det ett bra kjøp? jeg aner NULL om smykker, hun sa hun ønsket seg ett armbånd, så jeg gikk på nettet og dette så fint ut og i pris-klassen jeg tenkte på. Her håper jeg noen jenter (først og fremst) kan komme med innspill eventuelle andre bra kjøp? Hun sa hun likte de enkle, men det blir kanskje litt kjedlig?

Noen innspill?

Takk :)

Bamse på 2 meter... hvor gamle er dere? Jeg fikk en sånn gave av eksen da jeg var 17, og ble mildt sagt satt ut. Den ble -ikke- brukt, for å si det sånn. Nå ligger den på loftet hos foreldrene mine og støver ned. Jeg syntes gaven var tåpelig da (hvorfor en 2 METER høy bamse?), og jeg synes den er enda verre nå. Jeg trenger da vitterlig ikke en bamse som er større enn meg.

Når det gjelder armebåndet, sier jeg meg enig med de andre her. Til den prisen ville jeg defintivt funnet noe mer spesielt. Jeg vedder på at du kan finne ganske like armebånd til 2000 også. Personlig er jeg glad i diamanter og perler. Har du bestemt deg for å gå for hvitt gull?

Skrevet

Synes det først var UTROLIG kjedelig! Og til 4000?? Da kan du finne noe finere!:) Tanken er beundringsverdig da :D Hmm,finn noe som glitrer og det virkelig stråler av, et ermbånd er jo så lite så om det glitrer masse er jo bare knallfint!

Lykke til:)

Skrevet

Var inne på bjørklund og kikka nå.. synes alle armbånda de hadde i den prisklassen var heller kjedelige. Oppsøk andre smykkeforretninger og ikke gi deg før du finner noe virkelig pragende,noe som faktisk ser ut som du brukte 4000 av dine hardt tjente penger på det når man først skal kjøpe en så dyr ting :)

Skrevet

Jeg synes nå gaven din var helt fantastisk jeg!

Liker hun det enkle, så gi henne noe ENKELT, ikke noe som det KateW viste fram. (Ikke for å kritisere deg KateW, absolutt ikke!) Men det der er ikke akkurat smykker for den som liker det enkle, just som meg. Jeg takler ikke sånne ting, for å si det mildt, og jeg synes det armbåndet du har funnet var i riktig "enkelhetsgrad" da.

Hva man skal med en bamse på 2 meter? Den kan brukes til seng! Den kan brukes til STOL, den kan brukes til sakkosekk! Man kan ha sex oppå den så slipper man å ligge på det harde gulvet! Beklager, men jeg ser mange fordeler med en slik bamse :fnise: Haha!

Og så tipper jeg kanskje ts kjenner dama si bedre enn noen av oss, så det er trolig en grunn for at han har valgt som han har. Gaven hørtes rett og slett ut som noe jeg selv hadde elsket! Synd det ikke er til meg :fnise:

Skrevet

en bamse på to meter må være det verste jeg kan få :sjenert:

Skrevet

Pfft, det tar jeg ikke som kritikk! Jeg prøvde bare å si at vi er så forskjellige, jeg ville kalle det sorte "enkelt" etter min smak.

Og jeg vet at det er det sikkert ikke mange som er enig i.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...