Gå til innhold

God elsker, hva er det?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er ikke den damene snur seg etter, jeg er hverken kjekk, kraftig, høy eller mørk. Ikke er jeg rik heller for den saks skyld!

En taper blant damene? Nei ikke helt bånn i bøtta.

Etter veldig mange år med tilsammen 4 partnere begynner jeg allikevel å tro på dem, når de påstår at jeg er en god elsker.

For det er ikke bare meg de sier til for å smigre, det viser seg at de har sagt det til venninner, og to av dem har faktisk "anbefalt" meg til andre etter at forholdet vårt tok slutt.

Men jeg skjønner rett og slett ikke hva det er med meg, eller hva jeg gjør som er så bra egentlig.

Kan damene gi meg et svar?

Hva gjør menn til gode elskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god elsker begjærer meg og viser det, tar seg tid til å bli kjent med meg, liker at jeg nyter, er oppmerksom og kommuniserer - skaper trygghet.

Og tar seg selvfølgelig generelt god nok tid til at også jeg kan få vært med på moroa :sjarmor:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant spørsmål :wink:

Jenter, gjør dere selv en tjeneste og svar! Ikke vær redd for å også komme med rent praktiske tips.. Er det noe spesielt som er ekstra godt f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god elsker begjærer meg og viser det, tar seg tid til å bli kjent med meg, liker at jeg nyter, er oppmerksom og kommuniserer - skaper trygghet.

Og tar seg selvfølgelig generelt god nok tid til at også jeg kan få vært med på moroa :sjarmor:

Suz :wink:

:enig:

Som om jeg skulle sagt det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Som om jeg skulle sagt det selv...

Couldn't agree more! :wink: + gjerne ber meg vise/spør seg frem om han ikke vet hva jeg liker osv...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner rett og slett ikke hva det er med meg, eller hva jeg gjør som er så bra egentlig.

Skal se du er den fødte førsteelsker! :wink: At du gjør ting og tang instiktivt, føler d på deg, kjenner at d og d funker bra!

Høres nå ut som du nedvurderer deg selv veldig dahhh.....Om du kanskje ikke er filmstjerne-vakker v første øyekast, har du nok et el annet....som drar! Sjarm kalles det! Interessant og morsom å prate m? Hvis du hadde vært bånn i bøtta, ville vel de færreste hoppet i halmen m deg.....vil jeg tro!

En god elsker er for meg en som tenner meg, kanskje m litt massasje, m å kjærtegne kroppen følsomt, men ikke famlende, som kysser m litt lekende tunge for å erte opp, men lidenskapelig og krevende etterhvert som han kjenner at jeg reagerer, leter seg frem m tunge, hender og fingre til de riktige steder. De fleste liker å bli slikket samtidig m at en finger el to presser d området hvor G-punktet befinner seg på forsiden av skjedeveggen. Han liker å se at han gjør meg kåt, og at jeg har d godt betyr minst like mye for ham som hans egen nytelse. Under samleie i misjonærstilling el doggy-style er d ganske opphissende hvis han lar penisen erte litt dvelende en stund til jeg nærmest trygler om å få den inn, han varierer tempoet litt og holder igjen el trekker seg ut hvis han merker at han kommer for tidlig. Da kan han istedet stimulere meg litt mer, og d er større sjans for at jeg skal kunne få orgasme, enten sånn el etterpå under samleie. D er et pre hvis han greier å gjennomføre d noen ganger. Viktig at man tar seg tid og koser masse! Spør om hva hun liker, snakk sammen, latter og humor i senga er bare postivt. Sex skal ikke være gravalvorlig! Ikke trekk deg ut m d samme du har kommet, men ligg og kos og slapp av sammen! Kyssing er deilig, også etterpå!

Du spurte hva som kjennetegnet en god elsker! Derfor har jeg ikke sagt noe om hva jeg ville likt å gjort m han under akten! Men d følger gjerne m, det dahhh!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en god elsker er ( i mine øyne da) en som tilfredstiller meg og setter mine behov framfor sine,gir meg oppmerksomhet og får meg til å føle meg vakker.komplimanger kommer man jo alltids langt med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik som Chimp beskriver.

Han er def ikke noen filmstjerne av utseende, ser ganske ordinær ut, men gud hjelpe meg for en elsker!

Likevel planlegger jeg å sende ham tilbake til kona *grøss, tror ikke jeg er helt frisk jeg*

PS. Hvorfor er det ingen skikkelig "sikle smiley" tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt mange elskere... og det er noen få av disse som jeg husker og fremdeles drømmer om en sjelden gang.

Fellesnevneren er evnen til å få en kvinne til å føle seg sett og attrådd. De tenker på kvinnen først, nyter henne, smaker henne og behandler henne som en gudinne. Og viser henne at de begjærer henne.

De tar seg god tid. Får henne til å føle at hun er universet sentrum og at hun er en dyrebar vin som skal nytes.

Det finnes heldigvis ikke noen oppskrift som går på hvilke knapper som skal trykkes på først og sist, men det finnes et håndlag...

Og det kommer bare gjennom øving og interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kunne jeg bare få blandet pikken og initiativet til den første med ertenheten til den andre, hoftebevegelsene til den tredje, kroppen til den fjerde med egenskapene til mann nummer fem: oppmerksomheten, tålmodigheten, interessen for hva jeg liker, tryggehten han gir meg til å ta han slik jeg begjærer...

..ja, da hadde han vært perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og tar seg selvfølgelig generelt god nok tid til at også jeg kan få vært med på moroa  :sjarmor:  

Suz  :wink:

Helt enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

Skal se du er den fødte førsteelsker! :wink: At du gjør ting og tang instiktivt, føler d på deg, kjenner at d og d funker bra!

Høres nå ut som du nedvurderer deg selv veldig dahhh.....Om du kanskje ikke er filmstjerne-vakker v første øyekast, har du nok et el annet....som drar! Sjarm kalles det! Interessant og morsom å prate m? Hvis du hadde vært bånn i bøtta, ville vel de færreste hoppet i halmen m deg.....vil jeg tro!

En god elsker er for meg en som tenner meg, kanskje m litt massasje, m å kjærtegne kroppen følsomt, men ikke famlende, som kysser m litt lekende tunge for å erte opp, men lidenskapelig og krevende etterhvert som han kjenner at jeg reagerer, leter seg frem m tunge, hender og fingre til de riktige steder. De fleste liker å bli slikket samtidig m at en finger el to presser d området hvor G-punktet befinner seg på forsiden av skjedeveggen. Han liker å se at han gjør meg kåt, og at jeg har d godt betyr minst like mye for ham som hans egen nytelse. Under samleie i misjonærstilling el doggy-style er d ganske opphissende hvis han lar penisen erte litt dvelende en stund til jeg nærmest trygler om å få den inn, han varierer tempoet litt og holder igjen el trekker seg ut hvis han merker at han kommer for tidlig. Da kan han istedet stimulere meg litt mer, og d er større sjans for at jeg skal kunne få orgasme, enten sånn el etterpå under samleie. D er et pre hvis han greier å gjennomføre d noen ganger. Viktig at man tar seg tid og koser masse! Spør om hva hun liker, snakk sammen, latter og humor i senga er bare postivt. Sex skal ikke være gravalvorlig! Ikke trekk deg ut m d samme du har kommet, men ligg og kos og slapp av sammen! Kyssing er deilig, også etterpå!

Du spurte hva som kjennetegnet en god elsker! Derfor har jeg ikke sagt noe om hva jeg ville likt å gjort m han under akten! Men d følger gjerne m, det dahhh!!! :wink:

Alvorlig talt.. og nå er jeg ikke flåsete.... : Trodde jeg var litt unik jeg... Forstår jeg tok feil!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm... Men av og til er en god elsker også en som bruker kroppen min til å tilfredsstille seg selv på en måte som gjør meg helt fra meg av kåthet... Av og til kan det nesten bli for mye, er dette bra for deg kjære? Skal jeg ha armen slik eller sånn??? Da tenker jeg bare, ta meg, ert meg, slikk meg p ul meg... Sex er godt, hvis han nyter det, og nyter meg, er han en god elsker. Syns jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden kvinner er så forskjellige er det vel ingen standard svar på hva den gode elsker skal gjøre?

Mitt svar må derfor bli noe ullent som at han er empatisk og har antenner, og at han føler seg trygg og fri og uhemmet. Dette innebærer at han er glad og stolt av sin egen kropp og at han ikke er altfor bevisst sin "super elsker-rolle"!

Er også litt enig med Glamourgirl i det hun skriver.

Noen ganger er det rett med masse lek, andre ganger bør super-elskeren gå rett på sak, noen ganger bør han gi og gi og gi, andre ganger bør han være krevende og litt egoistisk. Noen ganger skal det vare i "timesvis" andre ganger er det bedre med "fort og gæli".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...