Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei! Noen som har lyst til å hjelpe meg med å finne ut av hvor mange kcal det er i en nacho? Har fått dilla på nachos med ost men det kan lett bli for mye.. og vet det er endel i disse! Noen som har noe liggende og veie hvor mange flak som er 50 gram?
Chanel.No5 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Mellom 250-300 gram tipper jeg Tror du misforstod litt her TS: kjøp deg en vekt, så slipper du dette hasteposjektet ditt igjen.. :gjeiper:
Lissi Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Tror du misforstod litt her TS: kjøp deg en vekt, så slipper du dette hasteposjektet ditt igjen.. :gjeiper: Mener jo kalorier jo
Chanel.No5 Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Mener jo kalorier jo Aha, jeg er med!!
Gjest yojo Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Hei! Noen som har lyst til å hjelpe meg med å finne ut av hvor mange kcal det er i en nacho? Har fått dilla på nachos med ost men det kan lett bli for mye.. og vet det er endel i disse! Noen som har noe liggende og veie hvor mange flak som er 50 gram? Står kanskje på posen, pr 100 gr?
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har ikke vekt.. og lurte på hvor mye ETT FLAK veier.. hehe, vil ha ganske nøyaktig måling, siden det er så mye kcal i dem! Det er ca 500 kcal pr 100, så det blir så klart ca 250 kcal i 50 gram.. Men jeg aner ikke hvor mange 50gram er:/ Noen som har lyst til å veie 10 stk og skrive ned hvor mye de veide? da blir det lettere å regne..hadde vært kjempe snilt:D
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 å er det ingen som har nachos og vekt her inne eller...? som har lyst til å strekke ut ei hand:)?
Aurela Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har ikke vekt.. og lurte på hvor mye ETT FLAK veier.. hehe, vil ha ganske nøyaktig måling, siden det er så mye kcal i dem! Det er ca 500 kcal pr 100, så det blir så klart ca 250 kcal i 50 gram.. Men jeg aner ikke hvor mange 50gram er:/ Noen som har lyst til å veie 10 stk og skrive ned hvor mye de veide? da blir det lettere å regne..hadde vært kjempe snilt:D Altså, det kommer jo ganske enkelt ann på hvilken type nachos du har. Noen har større flak enn andre, ergo ulik vekt! (Når det er sakt syntes jeg dette virker en smule hysterisk. Om jeg var deg ville jeg nok regnet ut hvor mange gram dete er i posen, og funnet ut hvor stor menge av posen 50 gram ca vil være. F.eks om posen er 200g, så vil 50g være en 1/4 av posen.)
Chanel.No5 Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 (endret) å er det ingen som har nachos og vekt her inne eller...? som har lyst til å strekke ut ei hand:)? Om det er så viktig for deg å veie og regne på disse chipsene dine, hvorfor går du ikke til innkjøp av en vekt?? Ønsk deg en til jul =) Endret 22. desember 2009 av Lotte28
Gjest yojo Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Altså, det kommer jo ganske enkelt ann på hvilken type nachos du har. Noen har større flak enn andre, ergo ulik vekt! (Når det er sakt syntes jeg dette virker en smule hysterisk. Om jeg var deg ville jeg nok regnet ut hvor mange gram dete er i posen, og funnet ut hvor stor menge av posen 50 gram ca vil være. F.eks om posen er 200g, så vil 50g være en 1/4 av posen.) Enig.. man trenger jo ikke bli overhysterisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå