Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei googlet sms 1963 of fikk opp dette forumet. jeg har blitt trukket 4*45kr og 1 gang 90 kr på dette. Og jeg kan ikke huske og ha bestilt noe rart med tlf min. Noen som vet hva som skjer med dette?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Noen som har surfet på forumet med mobilen din kanskje? Det er svindyrt.
feuerstein Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er stadig på KG med mobilen uten å bli fakturert noe ekstra enn ren datatrafikk, og den kommer uansett bare sammen med alt det andre av trafikk, regningen sier ikke noe om hvor jeg har vært. Tror TS har gjort noe annet. TS, kan du lime inn meldingen du fikk fra 1963?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 mulig jeg er helt på bærtur i forhold til det du mente nå, men...skjønte ikke hva du mente med at "kvinneguiden" kom opp? Som eier av nummeret eller at "sms 1963" er nevnt her i forumet, slik at det kom opp som et forslag? Uansett.... 1963 er en slik sms-tjeneste ser det ut til http://www.vianett.no/cat/481.aspx Det står at man kan sende "stop", så stopper tjenesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå