Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei, litt bakgrunnsinfo: er en jente på 24 år, vært singel i 1 år nå, etter jeg gjorde det slutt med en fyr som jeg var sammen med i 4 år(som også var min beste venn før vi ble sammen) Fyren det er snakk om har jeg kjent i flere år, vi studerte sammen og er begge med i en felles vennekrets som møtes omtrent hver helg. Han er kjempesnill, morsom og omtenksom - uten tvil "svigermors drøm". Han er ganske rolig og stille av seg, altså ikke typen jeg faller for til vanlig, da jeg har lett for å falle for for ekstremt utadvente typer, som krever masse oppmerksomhet. Det begynte for et halvt år siden, da vi rotet på fest og begynte med et uforpliktet forhold. Det var kun sex etter fest, null dating og ikke noe mere kontakt en hva som er vanlig mellom kompiser. Begge var klar over at de ikke skulle være noe mer. Jeg viste jo egentlig bedre, for sånne forhold funker jo aldri. Etter en stund fortalte han meg at han hadde begynt å få følelser for meg. Vi stoppet "forholdet" en stund, men det begynte igjen etter at jeg ble litt full på en fest og ble med han hjem. Han sa at han ikke brydde seg om at jeg ikke hadde følelser for han, han ville bare "holde rundt meg". Forholdet fortsatte, og nå begynner jeg å bli skikkelig usikker på hva jeg skal gjøre videre. Jeg vet jeg er en skikkelig idiot og jævel som gjør dette mot han. Saken er at jeg tror jeg begynner å få følelser for han. Ikke sånn sommerfulger i magen, men mer en følelse av trygghet når jeg er sammen med han, og han får meg alltid til å smile. Jeg er bare veldig redd for å gjøre den samme feilen som jeg gjorde med x-en, da jeg ble sammen med han av akkurat samme grunn. Han var min bestevenn, som ble forelsket i meg og jeg følte meg alltid lykkelig sammen med han, men aldri forelsket. Jeg trives også ekstremt godt med den vennegjengen jeg har, og vet at hvis det blir slutt mellom oss vil det bli fullt kaos i vennegjengen, og det blir aldri slik som det er nå. Noen som har vært i samme situasjon som meg og har noen råd å komme med?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hei hei Jeg har vært i en nokså lignende situasjon selv, og sitter her lykkelig og forelsket 1 1/2 år inn i forholdet! Selv om hendelsesforløpet var litt annerledes hadde jeg også de samme tankene rundt trygghet og forelskelse. Jeg og x'en min var sammen i 2 år og han var utro. Så når bestekompisen min fortalte meg om følelsene han hadde fått for meg var det tryggheten som var viktigst for meg. Men et forhold fungerer ikke uten forelskelse. Hvertfall ikke for meg. Så når jeg endelig "hoppet i det" var jeg fryktelig nervøs for hvordan det skulle bli. Men etter første kyss kom sommerfuglene for fullt og jeg har helt ærlig ikke hatt det bedre. Det er en vanskelig avgjørelse å ta, og jeg ville tatt meg tid til å finne ut av det før jeg gjorde det ene eller andre. Dere har jo gjort endel allerede, så den fysiske delen vet du jo at fungerer. Så jeg vil tro det beste er enten/eller.. Hopp i det og ta sjansen eller avslutt flørten for hans skyld.. Lykke til
Riskrem Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hehe, din historie er akkurat lik min! Jeg ble i alle fall sammen med ham, og vi er veldig lykkelige Hopp i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå