Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Men stakar. Blir smarte, vellykkede, kjekke, fantastiske, herlige deg forsøkt sjekket opp av normale dødelige? Slik kan man ikke ha det! Neste gang får du, idet du kommer inn døra et sted, ha med deg en undersått som kan rope ut og fortelle alle at du bare er interessert i folk som er like smart, vellykket, pen, fantastisk og herlig som deg, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alpha Skrevet 14. desember 2009 #3 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Opplever det samme selv, og synes som regel det er ganske plagsomt. Enkelte kvinner eier jo ikke selvinnsikt og tror visst de er et par hakk høyere opp enn de egentlig er. Ta dere en kikk i speilet før dere stikker på byen kvinner og forsøk å finne menn på deres eget nivå. Enkelte ganger er de så desperate at det nesten er morsomt å avvise dem. Når det gjelder vakre kvinner som forsøker å sjekke meg opp spiller jeg alltid hard to get, og i blant avviser jeg dem faktisk (dersom jeg har flere å velge mellom eller er sliten en kveld). Synes uansett det er mer spennende å jakte enn å bli jaktet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sarah^^ Skrevet 14. desember 2009 #4 Del Skrevet 14. desember 2009 se det heller sånn: tenk hvis dei stygge IKKJE sjekka deg opp? for det virker som om du sliter lit med å bli sjekka opp av pne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Hvrdan tror du er å være dame da. Stygge menn prøver seg hele tiden.... ikke bare på byen. I butikken på bussen hvor som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 14. desember 2009 #6 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Stygge damer ser hva som er pent de også. Du må ikke tro at de sjekker deg opp fordi du er mindre attraktiv. Har ikke noe med hvordan personen som legger an på deg ser ut. mange stygge som tror de er pene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 14. desember 2009 #7 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Leste ikke hele innlegget ditt før jeg svarte. Du sa at det er utrolig hva mange tror om seg selv. Jeg lurer på hva du tror om deg selv jeg. Er du så attraktiv som du selv mener du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #8 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg blir alltid kjempeoverrasket når de mest kjekke mennene faktisk tar kontakt med meg ute på byen. Noen tror jeg er 10 år yngre enn jeg er også..! Haha. Føler meg ikke spesielt pen selv. Men de sier jeg er det. Men. Overrasket blir jeg!!! Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #9 Del Skrevet 14. desember 2009 Herregud, hvor overfladisk kan man bli? Det kan vere verdt å bli kjent med jentene du kanskje ikke synst er så pene.. Dessuten vedder jeg på at din egen personlighet gjerne ikke er like bra! Verden sier ikke at de peneste skal vere med de peneste og de stygge skal vere med de sygge. IQ tall sier dessute ikke alt som smartheten din, bare om en side av den. Den andre er du tydlig vis ikke så sterk på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #10 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg blir alltid kjempeoverrasket når de mest kjekke mennene faktisk tar kontakt med meg ute på byen. Noen tror jeg er 10 år yngre enn jeg er også..! Haha. Føler meg ikke spesielt pen selv. Men de sier jeg er det. Men. Overrasket blir jeg!!! Alltid. Gratulerer. Det må være godt for selvtilliten å få en boost en gang i blant når alt man har et et middelmådig utseende og null å vifte med på det intelektuelle planet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. desember 2009 #11 Del Skrevet 14. desember 2009 Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Sørg for å sjekke opp damer selv på de riktige stedene da vel...du er da mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #12 Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer. Det må være godt for selvtilliten å få en boost en gang i blant når alt man har et et middelmådig utseende og null å vifte med på det intelektuelle planet. Det skrives intellektuell. Joda, du har helt rett. Det er disse små øyeblikk jeg lever for i mitt liv. Dessuten sjekker jeg gjerne opp attraktive menn selv. Har aldri opplevd at de sier nei. På morgenkvisten kaster jeg de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. desember 2009 #13 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg nekter å tro at du har det du opplyser om din IQ. Du er en virkelig en av de minst opplyste menneskene jeg noen gang har hørt om. Tror du virkelig at du har svaret på hva som er attraktivt, pent, bra osv? Hva er det du tenker med? Du er 1 av 4,9 mill mennesker i Norge. Voks opp! Da vil du forstå at det finnes stort sett ingenting som er rett eller galt,pent eller stygt, bare en masse forskjellige meninger. Hvor du har fått denne vrangforestillingen om at du snakker for hva som er attraktivt eller ikke på vegne at befolkningen vet jeg ikke, men hvis du begynner å reklektere litt over hvordan mennesker er tror jeg du finner svaret selv. Mest sannsynlig vil mange av disse kvinnene ikke tenke at du er så attraktiv som du selv tenker. Noen liker håndverkere, andre liker akademikere mens atter andre liker bolere. Din utdannelse, personlighet og utseende er kun attraktivt for noen kvinner men langt fra alle. Til det er mennesker alt for forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #14 Del Skrevet 14. desember 2009 Man blir altså avvist med kontant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. desember 2009 #15 Del Skrevet 14. desember 2009 Herregud da mann. Jeg tenker aldri over om jeg er for stygg eller for pen i forhold til de jeg evt skulle sjekket opp. Er helt andre ting som er relevant for å si det sånn. Går an å møtes på andre nivåer også skjønner duuuuuuuuuuuuuuuuu. Men villle forøvrig aldri ha hatt noe å gjøre med noen som er så overfladisk som du tydeligvis er. Uansett om du er aldri så "pen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. desember 2009 #16 Del Skrevet 14. desember 2009 Herregud da mann. Jeg tenker aldri over om jeg er for stygg eller for pen i forhold til de jeg evt skulle sjekket opp. Er helt andre ting som er relevant for å si det sånn. Går an å møtes på andre nivåer også skjønner duuuuuuuuuuuuuuuuu. Men villle forøvrig aldri ha hatt noe å gjøre med noen som er så overfladisk som du tydeligvis er. Uansett om du er aldri så "pen". og dessuten så er din personlige smak angående hva som er pent og stygt ikke nødvendigvis likt som andres preferanser. Slikt er høyst indviduelt. Så om ikke du liker de som sjekker deg opp er de neppe stygge, det er bare du som har en annen smak. Hvis du er så intellektuell burde du sikkert skjønt såpass. Men sosial intellegens er jo ikke det samme som å ha høy IQ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 14. desember 2009 #17 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er faktisk forsket på at folk tiltrekkes av partnere på ca samme nivå utseendemessig. Det gikk et program om det for ikke veldig lenge siden, utrolig interessant. Folk fikk et tall på de selv ikke ble opplyst om utifra hvor symmetriske og pene ansikts og kroppstrekk de har (til din opplysning: symmetri = pent) også skulle de velge partner utifra hvem de syntes var mest attraktiv og passe for seg selv. De fleste endte opp med samme tall som en selv, og ingen hadde mer enn et tall over eller under. Konklusjon: du er nok ikke på attraktiv som du tror kanskje DU må se deg i speilet før du går ut om kveldene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #18 Del Skrevet 14. desember 2009 Synes ikke det er noen grunn til å tvile på om ts har et bra utseende. Vi får bare gå ut fra at han har det når han hevder det. Og det er nok et faktum at kjekke gutter blir forsøkt sjekket opp av mange jenter som ikke er på like høyt nivå utseendemessig. Men poenget er at dette ikke er noen forbrytelse. Alle mennesker har lov til å prøve seg på noen som kanskje blir regnet for å være penere enn en selv. Så det er vel dette ts har misforstått. IQ'en kan godt være høy i hans tilfelle, men ikke den sosiale intelligensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #19 Del Skrevet 14. desember 2009 Synes ikke det er noen grunn til å tvile på om ts har et bra utseende. Vi får bare gå ut fra at han har det når han hevder det. Og det er nok et faktum at kjekke gutter blir forsøkt sjekket opp av mange jenter som ikke er på like høyt nivå utseendemessig. Men poenget er at dette ikke er noen forbrytelse. Alle mennesker har lov til å prøve seg på noen som kanskje blir regnet for å være penere enn en selv. Så det er vel dette ts har misforstått. IQ'en kan godt være høy i hans tilfelle, men ikke den sosiale intelligensen. Og den sosiale intelligensen sier at man skal jatte med når man ikke er interessert? Er vel bedrer å avvise kontant enn å misbruke både hans tid og jentenes tid. Selv om det jo er "grusomt" å gjøre slikt mot skjøre piker..Jenter med selvtillit går da bare videre. Jeg gjør det samme med menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #20 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er faktisk forsket på at folk tiltrekkes av partnere på ca samme nivå utseendemessig. Det gikk et program om det for ikke veldig lenge siden, utrolig interessant. Folk fikk et tall på de selv ikke ble opplyst om utifra hvor symmetriske og pene ansikts og kroppstrekk de har (til din opplysning: symmetri = pent) også skulle de velge partner utifra hvem de syntes var mest attraktiv og passe for seg selv. De fleste endte opp med samme tall som en selv, og ingen hadde mer enn et tall over eller under. Konklusjon: du er nok ikke på attraktiv som du tror kanskje DU må se deg i speilet før du går ut om kveldene? TS her. Det er jeg klar over søta, eller leste du kanskje ikke at jeg er høyt utdannet? Jeg blir sjekket opp av mange damer, svært attraktive også, det som plager meg er at så mange fryktelig lite attraktive kvinner tror de har sjanse på å få meg til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå