Gjest Gjest_suzy_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 lurte på om det er billig med f.eks Louis vuitton og gucci rolex mulberri osv , i dubai nå , siden de sliter sterkt med finanskrisen ? er det noen som vet om det? Er det liksom lurt å dra på shopping der til påske .Feks , vil det lønne seg .. På forhånd takk for svar:)
gard Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 ei Fra min erfaring så koster merkevarer mer eller mindre det samme overalt i verden - med mindre du er heldig å kommer til en plass der de har en valuta som plutselig svekkes mye mot den norske kronen av en eller annen grunn. Jeg var i Dubai i mai og jeg synes ikke det var spesielt billig på de store shopping sentrene. Men de har et enormt utvalg :-)
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Fra 15 januar til 15 februar er det shoppingfestival, så det er nok en god tid å reise og finne varp på.
gard Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Men et er iallefall billig å reise dit for øyeblikket. Lufthansa har tilbud...2500 kroner tur/retur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå