Gjest Gjest_suzy_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 lurte på om det er billig å hanndle F.eks merkevarer i Dubai nå , som Louis vuitton mulberry gucci rolex etc,, siden de lider av finans krisen? er det noen som vet om det ?på forhånd takk:)
Christiane_W Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg kan ikke svare konkret på spørsmålet ditt, men jeg vet at Louis Vuitton justerer prisene jevnlig for at det skal være likest mulig priser overalt. Jeg har kjøpt en god del i London, siden man får igjen "momsen" der. Sparte ca 10% sammenlignet med norske priser sist.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Luksusmerker påvirkes ikke av finanskrisen - f.eks. Dior aldri setter sine parfymer til halv pris, de kaster dem heller! Om Dubai sliter, setter nok ikke luksusmerkene ned prisene - de mister ellers eksklusiviteten ved å gjøre seg til et billigmerke.. Så du bør ikke håpe på å gjøre noen kupp utover det at Dubai ellers eventuelt er noe billigere enn Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå