Gjest Gjest_Happygirl_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvilke emner kan man snakke om og hvilke bør man ikke engang trekke frem? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Del Skrevet 14. desember 2009 Ikke snakk om exer! Ikke snakk om problemer og negative/tunge ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 14. desember 2009 #3 Del Skrevet 14. desember 2009 http://sjekkeskolen.vgb.no/page/5/ Står mange gode innlegg om samtaleteknikker og hvordan skape stemning der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 14. desember 2009 #4 Del Skrevet 14. desember 2009 - og ikke snakk om de andre datene! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Del Skrevet 14. desember 2009 - og ikke snakk om de andre datene! ;-) Ja hvis dette er dater med to forskjellige så ville jeg definitivt ikke nevnt det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Happygirl_* Skrevet 16. desember 2009 #6 Del Skrevet 16. desember 2009 Det gikk VELDIG bra med date nr. 1. Men ikke helt kjæresteemne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. desember 2009 #7 Del Skrevet 16. desember 2009 Det gikk VELDIG bra med date nr. 1. Men ikke helt kjæresteemne.. Men er du det? ;p Lykke til på neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Happygirl_* Skrevet 19. desember 2009 #8 Del Skrevet 19. desember 2009 Men er du det? ;p Lykke til på neste Ser for meg at jeg er kjæresteemne ja, selv om jeg kan være litt kresen. :-p Neste var idag. Personen var mye fyldigere enn på et bilde han viste meg. Faktisk ganske rund (har nok spist litt mye god mat)... Helt grei, men ikke heeelt min type. Pratet i to timer i strekk og alltid blikkonktakt og var vel helt grei å prate med, men var ikke noe sånn "Oi! Han MÅ jeg ha!". :-o Vet ikke hva han synes heller. :-o Næh, nok av fisker i sjøen. Må bare finne den riktige. Hvilket garn/fiskekrok bør jeg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå