Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Har kommunefarget normalt. De siste årene har jeg farget dette relativt mørkt brunt nivå(stortsett)5 eller 6. Har langt flott hår med fine krøller. Nå er jeg blitt naturlig VELDIG grå, tipper jeg er omtrent 80% grå nå. Dette betyr at jeg må farge etterveksten hver 3dje uke. Det blir stor overgang mellom det mørke og det sølvgrå. Jeg lurer på om jeg må innse at min tid med langt mørkt hår er snart fobi, men hva gjør jeg nå? Jeg er 40 år og ikke klar for å være helt grå ennå, lurer på å klippe en kortere bob og bli blondine? Den blondinefargen jeg er ute etter, må isåfall ikke være knall lys og den må stå til en grånende ettervekst nok til at jeg slipper unna med etterfarging hver 5-6 uke. Stripene bør da kanskje være litt kalde? Jeg har mellomlys hud, som ikke blir så veldig brun og jeg har litt fregner + mørke blå øyne. Tips til frisyre og farge? Jeg vet jeg må gjøre dette gradvis hos frisøren.
Xtra_lilje Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er noen år yngre enn deg, men hos oss ligger det i familien å blir tidlig grå, så jeg har farget mine grå striper i mange år nå, men ser jeg vil få samme problem som deg etter hvert.. min mor klippet seg forholdsvis kort ( skulderlangt) og farget seg naturlig blond. og det har hun vært i 20 år snart, og kler det meget godt Ser mye freshere ut nå enn da hun kjempet mot ettervekstklokken hele tiden når min tid kommer, regner jeg med at jeg velger samme løsning.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er noen år yngre enn deg, men hos oss ligger det i familien å blir tidlig grå, så jeg har farget mine grå striper i mange år nå, men ser jeg vil få samme problem som deg etter hvert.. min mor klippet seg forholdsvis kort ( skulderlangt) og farget seg naturlig blond. og det har hun vært i 20 år snart, og kler det meget godt Ser mye freshere ut nå enn da hun kjempet mot ettervekstklokken hele tiden når min tid kommer, regner jeg med at jeg velger samme løsning. Vet du hva slags farge ® moren din bruker nå? hvilket nivå av blondt? Ts
Xtra_lilje Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Nei, beklager, vet ikke fargekoden.. men den ser veldig naturlig ut, er ikke av de blondeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå