Gå til innhold

Lois + Supermann = SANT! (mye å lese...)

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Da er vi endelig gift! Vi har ventet mange år før vi endelig bestemte oss og gjennomførte det, men det var det absolutt verdt. Vi fikk akkurat en sånn dag vi hadde håpet på.

Oppladningen var imidlertid dårlig. Masse stress, mas og katastrofe på fredagskvelden: Minstemann på litt over ett låste seg selv inne i bilen med sentrallås! Da sto vi utenfor kirken, jeg hadde akkurat lesset av blomster, grønt og urner vi skulle pynte kirken med. Stakkars gutten ble helt hysterisk, særlig fordi han kom borti volumknappen på stereoanlegget! Musikken sto og skurret og dunket, og jeg ble helt fortvilet. Etter få minutter (føltes lange!) var sambo der og slo resolutt bakruta i tusen knas, så vi fikk ut gutten.

Etter dette hadde jeg fremdeles igjen mye å gjøre, men jeg hadde bestemt meg for å bli ferdig med alt på fredag, selv om vielsen var ganske langt utpå dagen. Klokka var nærmere to før vi omsider sovnet.

Da jeg kom til frisøren dagen etter fikk jeg omsider roet meg ned litt. Da var ungene plassert på forskjellige steder og det var ikke mer jeg fikk gjort. Da kom imidlertid nervene også, men de tok aldri overhånd. Jeg koste meg hos frisøren og ble fornøyd med hår og sminke. Da jeg gikk ut for å sette meg i bilen kom de første tårene...

Da vi kom opp til kirken ventet tre av de fire barna våre på oss der. Eldstedatteren vår førte meg inn, og de to midterste gikk først inn, som brudepike og -svenn. De var så flinke! jeg var mest fokusert på meg selv, og klarte ikke å se opp før jeg hadde kommet nesten fram. Det var sterkt, men plutselig var tårene og snufsinga over. jeg hadde vært redd for å grine hele tida, men det gikk heldigvis fint. Supermann måtte opp med lommetørkleet, og det synes jeg var så flott! Han har sjelden store ord om følelser, men det viste at han har andre måter å uttrykke det på.

Jeg kunne jo skrevet flere sider her, men prøver å begrense meg litt. Maten var god og talene få, men frivillige og gode. Gavene var fine, har ikke tentk til å bytte noe. Kakebordet var flott, og gjestene hyggelige. Vi hadde med mange barn, men de var utrolig flinke og forstyrret ikke under middagen. Stemningen var uformell og hyggelig, i alle fall hadde brudgommen og jeg det veldig bra. Vi var de siste som dro hjem og var i seng i femtida på natta. Det var så deilig å komme hjem til tomt hus og våkne av oss selv på søndagsmorgenen!

Før vi dro av gårde på en kort, men veldig trivelig og avslappende bryllupsreise, samlet vi de tilreisende til spleisefrokost.

Vi har det så bra! Vi svever litt ennå, selv om hverdagsantrekket er funnet fram og ungene er hjemme igjen. Er ganske så nyforelsket i mannen min!

Skal prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får den æren av å være den første som gratulerer deg!!! :D

Det virker som dere har hatt en drømmedag dere sent (la oss håpe ALDRI.....) vil glemme.

Gleder meg, som sikkert mange andre nysgjerrige KG'ere også gjør, til å se bilder fra den store dagen...... :lol:

Skrevet

Gratulerer!! :D

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Gleder meg til å få se bilder av dere.....

Skrevet

Masse gratulasjoner og lykkeønskninger fra meg :D

Skrevet

.....henger meg med de andre jenten her og sender de varmeste gratulasjoner til deg og din kjære :)

..må dere lenge leve må!! :D

• 3 uker senere...
Skrevet

Er du gift nå alt, Lois? Tenkte litt på deg her forleden og hvordan det gikk med deg og slankingen. Fikk ikke fulgt med deg i sommer.

Så deilig at dagen ble flott. Bryllupet hørtes ut som et jeg hadde storkost meg i også :D

Gratulerer!

Klem fra Vibeke

Skrevet

Gratulerer som fru :D

Hørtes ut som om dere hadde en flott dag :)

Skrevet

Gratulerer Fur Supermann. Håper dagen var fantastisk!

Skrevet

Gratulerer som frue ! Gleder meg som alltid til å se bilder :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...