Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har blitt venn med en av butikkdamene ved oss på Facebook. Hun har vært borte på backpacking en stund. Jeg fant ut at hun hadde skrevet post til ham på Facebook om at hun var tilbake, og han hadde skrevet at det var bra, for han hadde savnet henne. Er dette litt merkelig, eller er det bare meg? Noen kommer sikkert til å mene at det var feil av meg å sjekke, og det er jeg helt enig i. Har ikke gjort det på mange år, siden i starten da vi var sammen. Bare ble litt usikker siden han også har snakket en del varmt om henne i det siste, sånn generelt.

Jeg føler ikke at jeg pleier å være særlig sjalu, men merket at jeg ble det nå. Jeg overreagerer sikkert, men jeg ble litt satt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han handler hos henne flere ganger i uken, er det ikke rart de kjenner hverandre litt etter en stund. Hvis du lurer på noe rundt dette, foreslår jeg at du prater med mannen din.

Skrevet
Hvis han handler hos henne flere ganger i uken, er det ikke rart de kjenner hverandre litt etter en stund. Hvis du lurer på noe rundt dette, foreslår jeg at du prater med mannen din.

Ok, men da regner jeg med at det ikke er noe, det holder egentlig med at noen andre synes det høres helt normalt ut. Har ingen grunn til å tvile på ham ellers, men vi har hatt det litt vanskelig i det siste. Bare jeg som overreagerer på grunn av dette, sikkert.

Skrevet
Ok, men da regner jeg med at det ikke er noe, det holder egentlig med at noen andre synes det høres helt normalt ut. Har ingen grunn til å tvile på ham ellers, men vi har hatt det litt vanskelig i det siste. Bare jeg som overreagerer på grunn av dette, sikkert.

La oss håpe på det :) Har jobbet i butikk selv, og vet at man blir litt kjent med stamkunder. Det er helt sikkert ingenting :)

Skrevet

Jeg har en gang og jobbet i butikk. Klart man blir kjent med stamkunder,men på den andre siden så hadde jeg nok syntes det var litt spesielt om sambo la til kassadama på spar og sa han savnet henne.

Men det kommer kanskje an på om samboeren din legger til gud og hvermann, eller som er sånn som min og omtrent bare har fotballaget sitt på face.

Skrevet

Dette synes jeg høres litt sært ut, med mindre de omgås på fritiden og ikke bare er på hils på butikken.

Gjest Distiller
Skrevet
Dette synes jeg høres litt sært ut, med mindre de omgås på fritiden og ikke bare er på hils på butikken.

Enig.

Skrevet
Mannen min har blitt venn med en av butikkdamene ved oss på Facebook. Hun har vært borte på backpacking en stund. Jeg fant ut at hun hadde skrevet post til ham på Facebook om at hun var tilbake, og han hadde skrevet at det var bra, for han hadde savnet henne. Er dette litt merkelig, eller er det bare meg? Noen kommer sikkert til å mene at det var feil av meg å sjekke, og det er jeg helt enig i. Har ikke gjort det på mange år, siden i starten da vi var sammen. Bare ble litt usikker siden han også har snakket en del varmt om henne i det siste, sånn generelt.

Jeg føler ikke at jeg pleier å være særlig sjalu, men merket at jeg ble det nå. Jeg overreagerer sikkert, men jeg ble litt satt ut.

Det der høres ikke helt stuerent ut... At butikkansatt og butikkunde savner hverandre er vel ikke akkurat normalen. Jeg hadde i hvertfall blitt meget mistenksom (og sjalu).

Skrevet

Litt skeptisk er det sikkert grunn til å være!

Skrevet

"Savner" kan jo ha blitt sagt på en litt "tullete" måte da. Sånn type "fordi du er den flinkeste kassereren". Man trenger ikke legge så mye i alt

Skrevet
"Savner" kan jo ha blitt sagt på en litt "tullete" måte da. Sånn type "fordi du er den flinkeste kassereren". Man trenger ikke legge så mye i alt

Jeg ville blitt skeptisk. Det er lang vei fra å være på hils med kassadama, til å adde hverandre på facebook og skrive at man savner hverandre. Når statistikken i tillegg viser at det er utroskap i 50% av alle parforhold ville jeg vært ekstra på vakt.

Skrevet

Enig.

Og snakk med mannen din. Ikke sitt her og fyr opp under grillene i hodet ditt.

Skrevet

De fleste mennesker har vel relasjoner til andre av motsatt kjønn selv om man lever i et parforhold. Kanskje vanskelig å vite hvor grensene går i slike relasjoner. Disse grensene blir nok strukket lenger i all den kommunikasjonen som foregår på internett. Vanskeligere å si face to face at man savner hverandre ved kassadisken enn på Facebook. Tror ikke jeg ville lagt så mye i dette foreløpig i alle fall - men heller tatt en prat med ektefellen om hvordan det føles for deg selv.

Skrevet
Og snakk med mannen din. Ikke sitt her og fyr opp under grillene i hodet ditt.

Dette er det aller beste rådet du har fått i denne tråden - snakk med ham!

Skrevet

Jeg holder fortsatt en knapp på at det er ugler i mosen her.

Skrevet

Eh, nei det er ikke normalt å si at man savner kassadama.. Jeg ville blitt sjalu og fulgt ekstra mye med en stund. her er det nok ugler i mosen

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Bare for at den første brukeren her sa det hørtes normalt ut, så har sikkert TS stukket :gjeiper:

Men uansett så synes jeg også det var merkelig...

Ugler i mosen... :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...