Tulipa Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Er det noen som kan anbefale meg laptop-brett/underlag som beskytter mot stråling og som det plass til å bruke mus ved siden av laptopen på. Endret 15. desember 2009 av Tulipa
Tulipa Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2009 Er det ingen som kan hjelpe meg? jeg må kjøpe i dag hvis jeg skal være sikker på å få den før jul.
Dizzy Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Til å ha oppå fanget du tenker? En sånn kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Litt usikker på hva du sikter til, det finnes flere ulike underlagt til laptop. Denne her brukes for å kjøle ned laptoppen så den ikke går varm: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=147819 Disse tre første her fra IKEA, brukes kun som et underlag for bedre støtte/komfor http://www.ikea.com/no/no/search/?query=laptop Er noe slikt du er ute etter??
Tulipa Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 ja jeg mener et underlag som man kan bruke når man har pc'n på fanget. Kan man bruke mus på de underlagene dere har foreslått?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror egentlig ikke det, men hva med å prøve å finne ut litt selv.. eller i det minste komme med et lite takk for at noen gidder å ta seg tid til å hjelpe deg?????
Tulipa Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror egentlig ikke det, men hva med å prøve å finne ut litt selv.. eller i det minste komme med et lite takk for at noen gidder å ta seg tid til å hjelpe deg????? Altså jeg skulle nå komme tilbake med takker etterpå. Er ikke helt uhøflig da -skulle liksom bare finne en først. Jeg er veldig takknemlig for at noen gidder å hjelpe meg. Tusen takk Og så beklager jeg hvis noen syns jeg var uklar i det første innlegget med hvilken type underlag jeg var på jakt etter. men jeg tenkte ikke over at det kunne være så mange ulike typer.. Har jo prøvd å lete en del selv men det var så vanskelig å finne en som det er plass å bruke mus ved siden av så jeg tenkte om noen hadde noe lignende som de brukte selv som de kunne anbefale.
Lyra Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Jeg tror egentlig ikke det, men hva med å prøve å finne ut litt selv.. eller i det minste komme med et lite takk for at noen gidder å ta seg tid til å hjelpe deg????? Hva er det forum er til,er det ikke til å søke råd hos andre? Ofte man søker litt personlige erfaringer fra andre istedenfor å stole på produktbeskrivelser også.... Men at man skal takke pent er jeg enig i Jeg har et sånt underlag fra Ikea, er fornøyd med det, men er ikke plass til å bruke mus. Hva med å kikke på sånne frokostbrett som er beregnet på frokost i senga, kanskje det finnes sånne som er større?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå