Gjest Guri Beate Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Heisan! Nå er det snart jul og jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe til kjæresten min Han er 19 og driver ikke med noen spesiel idrett eller noen hobby. Har tenkt å bruke rundt 500kr +/- ?? :S Ville ikke bare kjøpe en kjedelig skjorte heller selvom han kunne tenkt seg det?! Tips hadde vært fint
Gjest Huffsa Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Når min var 19 kjøpte jeg et halskjede i sølv, veldig enkelt, med bittesmå "lenker". Julen etter kjøpte jeg matchende armbånd. Begge ble veldig godt mottatt
wahaj Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hvis han ønsker seg en skjorte er det jo koselig å få det. Finnes uansett mange tøffe. Ikke koster det så mye heller, så du kan jo kjøpe andre ting også. Selv kjøpte jeg bok til kjæresten min i fjor (han liker å lese, og han hadde selv sett på den boka mange ganger). I år har jeg kjøpt belte+ en kjempe kul beltespenne som passer han, hva mer har jeg ikke peiling på, skal til byen i morgen å se. Men det er kanskje lurt å finne noe som passer han, eller du vet han ønsker seg/trenger osv.
Gjest Guri Beate Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Gode forslag, men hva koster det sølvkjedet/armbåndet?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Gode forslag, men hva koster det sølvkjedet/armbåndet? De pleier å ligge på rundt 500 i "passe" tykkelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå