Gjest Gjesteguri Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei! Etter å ha brukt Kanebo i en årrekke lurer jeg nå på om jeg skal prøve Glo Minerals Pressed base istedet - ser de kom best ut i test nå for ikke så lenge siden. Men så var det det med farge da..... synes det er kjempevanskelig! Bruker Almond Beige i Kanebo sin men er like vis når det gjelder Glo Mineral. Er vel ikke mulig å bestille prøver heller av det sikkert? Noen som vet?
Gjest Gjest_kl_* Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hei! Etter å ha brukt Kanebo i en årrekke lurer jeg nå på om jeg skal prøve Glo Minerals Pressed base istedet - ser de kom best ut i test nå for ikke så lenge siden. Men så var det det med farge da..... synes det er kjempevanskelig! Bruker Almond Beige i Kanebo sin men er like vis når det gjelder Glo Mineral. Er vel ikke mulig å bestille prøver heller av det sikkert? Noen som vet? Jeg bruker Glo mineral selv og er kjempefornøyd. For å finne riktig farge gikk jeg inn til en hudpleiesalong som solgte merket. Og en hudpleier fant riktige farger til min hud. Det er det enkleste for deg enn å bare ta sjansen på en farge :-)Og det er gratis. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Har du søkt på E Bay etter prøver på det? Husker at det fantes da jeg kjøpte for en stund siden, men jeg bestilte en i full størrelse da + et par prøver. (Full størrelse med frakt til under 200 kroner) Den pressete er noe lysere enn den løse, om jeg ikke husker feil. Jeg er også kjempefornøyd. Har prøvd noen andre, men faller alltid fort tilbake til Glo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå