Gå til innhold

strippestang- god musikk

Fremhevede innlegg

Gjest aprilia86
Skrevet

Er dere noen som har noen låter som er bra å svinge seg rundt stanga med? Både rolig, raske og alt egentlig! Noen sanger dere forbinder med ei jente rundt strippestanga?

Kom med forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dere forbinder med ei jente rundt strippestanga?

Kun noe som er pinlig, flaut, og avtennende.

La denne sporten være blant de profesjonelle. Vsnlige jenter har så mye mer opphissende ting de kan gjøre for å tenne en kar.

Gjest aprilia86
Skrevet

La denne sporten være blant de profesjonelle. Vsnlige jenter har så mye mer opphissende ting de kan gjøre for å tenne en kar.

Nå er nå dette noe som blir brukt som trening og ikke for å tenne en kar i mitt tilfelle. Får noe så sykt med muskler i hele kroppen av det, enormt god trening, mye bedre enn noe annet jeg har prøvd, og jeg har vært borti det meste av trening og idrett.

Bedre om du svarer på det som blir spørt om istede for å dra ting ut av sammenheng...

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hehe, selv om du er bitter, blaut og lei deg, så betyr det ikke at andre friske mennesker ikke kan ha det gøy.

Jenter og damer, merk dere at mange av "mannfolkene" på forumet ikke akkurat er innertiere og vær vennlig og vektlegg kritikken deres deretter.

Skrevet
hehe, selv om du er bitter, blaut og lei deg, så betyr det ikke at andre friske mennesker ikke kan ha det gøy.

Jenter og damer, merk dere at mange av "mannfolkene" på forumet ikke akkurat er innertiere og vær vennlig og vektlegg kritikken deres deretter.

....og så har vi en hel del menn her inne som er totalt utenfor skiva når det gjelder evne til å stimulere til mer opphissende aktiviteter enn komisk stripping rundt ei stang..

...ganske hjelpeløse fyrer, egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...