Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Vaskemaskinen vår er ikke helt i orden, og da jeg forsøkte å tømme den for vann manuelt for et par dager siden, stinket vannet som kom ut helt for jævlig- og selvfølgelig sølte jeg det utover en bunke klær som lå på badegulvet. Nå har klærne vært bløtlagt i eddik i over et døgn, kjørt to ganger i vaskemaskinen, men de stinker fortsatt. Hva kan jeg gjøre?
heidirf Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Har du prøvd å kjøpe maskinrens i butikken? Da blir vaskemaskinen fri for lukt og klærne blir vasket i ren maskin. kanskje det kunne hjelpe=)
Colargol Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Forsøk å vask selve maskinen med en blanding av salmiakk og evt. klor, vask maskinen en gang til uten noe i -da blir iallefall maskinen din ren for lukt. Ellers så er det mange tips for flekkfjerning som også fungerer for lukt. Her en er liste fra hybel.no som jeg har tydd til noen ganger.
Virreliten Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Aldri blande klor og salmiakk, det utvikler dødelig gass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå