Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Heihei. Må nesten bare dele drømmen jeg hadde i natt med dere. Jeg drømte at jeg var på ferie i Kina med noen venninner. Her så vi en stoooor MAC butikk. Vi løp inn å shoppet noe sinnsykt, alt var såååå billig! Husker jeg kjøpte et digert sminkeskrin fra MAC til en verdi av flere tusen i Norge (vet ikke om den finnes på ekte da). Nei, gud for en jentedrøm Ble litt lei når jeg våknet og merket alt var en drøm. Andre som drømmer om slik? Endret 14. desember 2009 av LonelyAngel
Gjest Heidie Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Nei, hadde det bare vært SÅ greit... Jeg drømte for noen dager siden om en ulvesteinbitt som jaget meg og ville spise meg opp :D Hehe
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Nei, hadde det bare vært SÅ greit... Jeg drømte for noen dager siden om en ulvesteinbitt som jaget meg og ville spise meg opp :D Hehe Hehe! Jeg har stadig slike shopping drømmer. En gang drømte jeg at det brant på et stort kjøpesenter. Vi fikk beskjed at alle kunne løpe inn å redde så mange klær som mulig (og beholde dem), ellers ville de brenne opp. :gjeiper: Husker enda jeg løp med den store handlevognen full med klær :gjeiper: Endret 14. desember 2009 av LonelyAngel
MiniMuffin Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 He he, jeg har også slike drømmer av og til. Drømmer at jeg får 1 min på meg til å ta med så mye som mulig fra diverse butikker eller at jeg vinner store gavekort :D Tror jeg drømmer det fordi jeg er ekstremt fattig for tiden og er vanligvis vant til å shoppe en del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå