Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte omsider at jeg også skulle teste ut Look Fantastic.com

Men da jeg kom innpå siden, kom det opp en beskjed som dette:

Please be aware that products such as batteries, perfumes, aftershaves and aerosols can no longer be shipped outside of the UK due to Mail restrictions. To avoid delay to the processing of your overseas order, please do not add any of such products to your basket as we will be unable to fulfil your order.

Noen som har erfaring med dette? Går det altså ikke ann å handle fra denne siden lenger?

Hva er aerosols? Går hårspray under dette? Var det jeg hadde tenkt å kjøpe..

OG! Siden vi må betale toll over 200 kr, går det da ann å bestille i flere omganger? Eller hvordan gjør dere det? Har snakket med noen som sa at de sendte mail til LF og ba dem om å skrive verdien på pakken til 200 kr. Jeg har sendt mail selv, men får aldri svar..

Setter pris på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet masse på lookfantastic uten problemer, men fikk samme svar som deg i dag. Er tydeligevis no' nye greier dette. Veldig dumt!

Ang. 200-grensen, så må du bare bestille av flere omganger, de kan ikke skrive ned verdien på pakken for deg. Det koster riktig nok mer i porto, men det er fortsatt verdt det.

... kjenner meg virkelig ergelig over at jeg nå skal kjøpe hårspray i Norge til over 200 kr, når jeg har pleid å få den på fb for rundt 100-lappen. Arg arg arg!

Skrevet

Hårsprayer sendes ikke lenger til norge nei. DUMT!! :(

Skrevet

Hjelpes...fikk en hårspray derfra på torsdag i forrige uke. Hadde vel bare flaks jeg da :sjenert:

Kjedelig uansett :kjefte:

Skrevet

Det er det samme med strawberrynet, feelunique og andre utenlandske nettsteder. De sender ikke hårsprayer til norge lenger.

• 3 måneder senere...
Gjest Flaxie
Skrevet

Hei igjen! :gjeiper: Prøver på ny igjen jeg!

Har de åpnet igjen for internasjonal shipping av parfymer, spray osv nå?

Noen som har bestilt derifra i d siste?

Fant dette på nettsiden:

Most products are available for world-wide shipping however there are some exceptions:

*Kerastase products cannot be shipped to non-European countries

*GHD irons/gift sets are not available for shipment to any non-European countries except USA & Canada.

* The Babyliss 20 & 30 Piece Ceramic Roller Sets are only available for shipment within the UK.

There may be occasions when certain other 'large or heavy' items are not available to ship outside the UK, this will be reflected in the product description - so please read carefully.

Men så fant jeg dette etterpå:

Shipment of Aerosols to non-UK destinations

Please be aware that products such as batteries, perfumes, aftershaves and aerosols can no longer be shipped outside of the UK due to Mail restrictions. To avoid delay to the processing of your overseas order, please do not add any of such products to your basket as we will be unable to fulfil your order.

Noen som har et klart svar?

Har sendt dem mail mange ganger, men får ALDRI svar på noen av dem... =(

Skrevet

Er det ikke klart nok svar? Gassdrevne prayflasker kan ikke sendes til utlandet pga. postrestriksjoner, som det siste avsnittet beskriver. Dette er en relativt ny bestemmelse, ca. det siste året, og gjelder vel de aller fleste land, hvis jeg har forstått det riktig.

Hårspray må du altså kjøpe her hjemme.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hei igjen! :gjeiper: Prøver på ny igjen jeg!

Har de åpnet igjen for internasjonal shipping av parfymer, spray osv nå?

Noen som har bestilt derifra i d siste?

Fant dette på nettsiden:

Most products are available for world-wide shipping however there are some exceptions:

*Kerastase products cannot be shipped to non-European countries

*GHD irons/gift sets are not available for shipment to any non-European countries except USA & Canada.

* The Babyliss 20 & 30 Piece Ceramic Roller Sets are only available for shipment within the UK.

There may be occasions when certain other 'large or heavy' items are not available to ship outside the UK, this will be reflected in the product description - so please read carefully.

Men så fant jeg dette etterpå:

Shipment of Aerosols to non-UK destinations

Noen som har et klart svar?

Har sendt dem mail mange ganger, men får ALDRI svar på noen av dem... =(

Hvilket av svarene på siden deres er vanskelig å skjønne? Hadde det vært åpnet for at de kan sende aerosoler utenfor UK, så hadde de gitt beskjed om det. Så nei, du kan fortsatt ikke handle sprayflasker eller parfyme fra dem.

Gjest Flaxie
Skrevet

Det som er vanskelig å skjønne er at de to skrivene jeg fant på nettsiden motsier hverandre. Så lurte på om den ene var mer oppdatert enn den andre, og hvilken av dem som "gjaldt" per dags dato...

Skrevet

Det er da ganske klart. Først de generelle retningslinjene, deretter de spesifikke. "Most" betyr dessuten "de fleste", ikke "alle". Ergo: nei, gassdrevne sprayflasker kan ikke shippes ut fra de britiske øyer.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Det som er vanskelig å skjønne er at de to skrivene jeg fant på nettsiden motsier hverandre. Så lurte på om den ene var mer oppdatert enn den andre, og hvilken av dem som "gjaldt" per dags dato...

Hvordan kan de motsi hverandre? Den ene sider at de kan sende av gåde de fleste produkter, men med noen unntak som de har listet under. Den andre sier at de absolutt ikke kan sende avgårde noen aerosoler eller parfyme utenfor UK.

Skrevet

Bestill fra amerikanske nettbutikker i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...