Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 og har aldri hatt noe problemer med kviser, jeg har gjerne hatt 2 stk i løpet av en måned, men de er rimelig usynlige. Men nå har jeg plutselig begynt å få masse kviser. De er hovedsaklig ved siden av øyet (bare på høyre side), i pannen og på haken (og opp til underleppen).

Jeg renser huden hver dag med Shiseido sin Pureness serie. Jeg drikker også mye vann. Er det noen som har noen ide for hva jeg kan gjøre. Syns dette er grusomt. Vondt gjør de også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg :P Jeg er selv 22 og fikk min første kvise som 20 år. Skjønte ikke hvorfor, men det har vel bare noe med hormoner å gjøre eller noe sånn. For meg hjalp det med Skinoren og Dalacin (reseptbelagt), brukte dem hver dag i en mnd, og så kom det ikke flere kviser, nå bruker jeg bare skinoren direkte på kvisa hvis jeg får en liten en innimellom, også forsvinner den i løpet av et par dager. Håper det ordner seg for deg :D Kviser er ikke noe kult :P

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Mulig det er produktene du bruker, har hørt at Shiseido ikke er bra og kan gi urenheter. Hvis kvisene er skikkelig vonde kan det godt ha en sammenheng med produktene du bruker. Jeg erfarte selv å få skikkelig vonde kviser av Nivea-produkter da jeg var yngre. Ellers kan det rett og slett være en hormonell svingning som forårsaker utbruddene dine.

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Jeg ville anbefalt deg en god hudpleierutine bestående av rens, serum og fuktighetskrem, minst. Og hold deg unna apotekprodukter, jeg har erfart selv at det ikke er noe bra, stol på meg. Kjøp heller fra merker som Decléor, Matis, MD Formulations, o.l.

Skrevet

Jeg fikk kvisene lenge før jeg begynte med Purness serien, jeg har bare brukt den i mnd, men det er ingen forandring.

Jeg er veldig nøye med rens av huden, selv uten kviser.

Skrevet
Jeg fikk kvisene lenge før jeg begynte med Purness serien, jeg har bare brukt den i mnd, men det er ingen forandring.

Jeg er veldig nøye med rens av huden, selv uten kviser.

hei!

Da jeg begynte å få kviser sånn plutselig når jeg var 17 år, var det fordi jeg begynte å gå på p-piller. hvis du går på p.piller så er det fullt mulig at det er derfor du får det nå. jeg tåler ikke p-piller og får hele ansiktet fult av acne.

hvis det ikke er p-piller kan det være muligens noe medisiner du har begynt på eller rett og slett bare være at du har mye hormoner i kroppen.

Skrevet
hei!

Da jeg begynte å få kviser sånn plutselig når jeg var 17 år, var det fordi jeg begynte å gå på p-piller. hvis du går på p.piller så er det fullt mulig at det er derfor du får det nå. jeg tåler ikke p-piller og får hele ansiktet fult av acne.

hvis det ikke er p-piller kan det være muligens noe medisiner du har begynt på eller rett og slett bare være at du har mye hormoner i kroppen.

Jeg har gått på p-piller i 6 år, så er nok ikke dem. Jeg skal til legen i starten av januar. Jeg håper det er borte til da, hvis ikke så håper jeg han vet noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...