Gå til innhold

Hva gjør man

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

dersom man ikke vet etternavnet til en person, bare hva for yrke han har, og at han bor 50 mil fra deg? Og man først i ettertid skjønner at dette var noe mer..og man merker at han føler det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dersom man ikke vet etternavnet til en person, bare hva for yrke han har, og at han bor 50 mil fra deg? Og man først i ettertid skjønner at dette var noe mer..og man merker at han føler det samme.

Hvordan merker du at han føler det samme? Vet han etternavnet ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merker du at han føler det samme? Vet han etternavnet ditt da?

Fordi jeg har sterk intuisjon, og ofte har rett mht min "magefølelse (kan alltid føle på meg når de jeg er mest glad i tenker på meg) og fordi jeg også har fått det bekreftet av synske.

Nei, han vet ikke etternavnet mitt.

Hva gjør jeg???

Nei, jeg kan ikke mane fram ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har sterk intuisjon, og ofte har rett mht min "magefølelse (kan alltid føle på meg når de jeg er mest glad i tenker på meg) og fordi jeg også har fått det bekreftet av synske.

Nei, han vet ikke etternavnet mitt.

Hva gjør jeg???

Nei, jeg kan ikke mane fram ønsker...

Kan du ikke få den synske til å se etternavnet? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver litt vagt. Hvordan vet du om ham, har du møtt ham?

Har han muligheter for å få kontakt med deg da, dersom han ønsker det? Hvis han ikke engang vet etternavnet ditt, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver litt vagt. Hvordan vet du om ham, har du møtt ham?

Har han muligheter for å få kontakt med deg da, dersom han ønsker det? Hvis han ikke engang vet etternavnet ditt, mener jeg.

Selvsagt har jeg møtt han. Jeg skriver jo at jeg i ettertid skjønte at det var noe mer.

Det var jeg som avviste han. Selvsagt kunne han vært mer pågående, men. Antakelig har han muligheten til å finne meg igjen. Jeg vet ikke. Jeg har prøvd noen av de kanalene han kunne ha brukt uten særlig hell.

Signalene fra han har også dabbet av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg møtt han. Jeg skriver jo at jeg i ettertid skjønte at det var noe mer.

Det var jeg som avviste han. Selvsagt kunne han vært mer pågående, men. Antakelig har han muligheten til å finne meg igjen. Jeg vet ikke. Jeg har prøvd noen av de kanalene han kunne ha brukt uten særlig hell.

Signalene fra han har også dabbet av...

Det nytter ikke å gråte over spilt melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Søk på yrket hans på gule sider. Eller finn ut hvilke firma han muligens kan jobbe i med hans tye yrke. Litt vanskelig dersom han bor i en by, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt ved siden av verdens mest sjarmerende fyr på flyet fra London en gang.

Jeg brukte metoden Hilde beskriver, og sendte ham brev.

Dessverre fant jeg feil, og det kom til ei dame, som høflig sendte det i retur. :ler: men jeg er fortsatt stolt over at jeg faktisk gjorde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tipsene!

Men jeg har liksom alltid tatt initiativet overfor menn. Tror nesten alle mine forhold har starter med at jeg tok initiativet. Noen har jeg lett opp som her. Men det har ikke vært så vanskelig som her da. Og de har alle endt dårlig. Jeg får lett kontakt med menn og de tar også kontakt med meg, kjekke flotte mann. Men....jeg vet ikke om jeg orker mer. Får tenke litt mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...