Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_boomboom_*
Skrevet

# Half of all women would lie to their husbands or partners to keep their relationship going if they became pregnant by another man, a survey said today

aii

# They also said four out of ten (42%) would lie about contraception in order to get pregnant, in spite of the wishes of their partner

ugh

Medisiner har bruks anvisning...om bi effekter av å ta medisin. Litt greit med denne linken å få med seg litt bieffekter av å gifte seg ja. Steike artig lesing og...er jo skikklig "horror" fan.... og dette er jo reine skrekkfilmen.

Skrevet
Bitre bitre mennesker...
Føler du deg truffet?
Skrevet
Full speed på deppe-genet ler:
Føler du deg truffet? Og er du en kvinne "in disguise"?
Skrevet
Føler du deg truffet? Og er du en kvinne "in disguise"?

Akkurat i denne saken regner jeg meg som kjønnsnøytral.

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Føler du deg truffet?

Nei, jeg føler at denne siden er laget av bitre mannfolk som har vært ekstremt uheldige med kvinner.

Jeg føler meg ikke truffet, fordi jeg vet jeg hadde blitt en fantastisk kone :)

Skrevet

Jeg er spesielt imponert over alle historiene fra menn som synes det er grusomt at de faktisk må tilbringe tid sammen med sine egne barn - det er jo konas jobb, må vite!

Gjest Gjest_boomboom_*
Skrevet

From the Guardian, 1998-07-14: "More than 25 years ago the consultant obstetrician E E Phillipp reported to a symposium on embryo transfer that blood tests on between 200 and 300 women in a town in the south-east of England revealed that 30 per cent of their children could not have been fathered by the men whose blood groups had also been sampled".

haha owned. 30% det er høge tall gitt. Jeg leser ennå lol er bare så mye hysterisk morsom lesing..det er so sjokkerende at det tipper over til tragisk morsomt.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men tror virkelig menn at ikkevestlige kvinner ikke drikker?

Skrevet
Unnskyld at jeg spør, men tror virkelig menn at ikkevestlige kvinner ikke drikker?

Jeg tror at ikkevestlige kvinner i muslimsk tro ikke drikker. Jeg tror de kristne drikker en del alkohol.

Kvinner fra Utlandet er mer eksotiske og kulturelt spennende. De tilfører en ekstra kulturell ressurs til felleskapet.

Utlendinger har en annen bakgrunn, og kan være vanskeligere enn Norske, fordi ingen selvfølgeligheter er selvfølgelige, og de uskrevne reglene er ukjente.

Utlendingene har en del fortrinn som de Norske mangler, og motsatt.

Kulturforskjellen mellom to utlendinger fra samme land kan noen ganger være større enn mellom utlending og Nordmann. I Russland finnes folk som har god universitetsutdanning og samfunnskunnskaper som imponerer, men som ikke klarer å lage piroger, mens andre har mindre utdanning, men lager absolutt perfekte piroger.

Hvis utlendingen er svært klok og intelligent, så kan det gå greit med forståelsen av hverandre, selv om Norske kan være rare og uforståelige for dem.

Skrevet
Jeg tror at ikkevestlige kvinner i muslimsk tro ikke drikker. Jeg tror de kristne drikker en del alkohol.

Kvinner fra Utlandet er mer eksotiske og kulturelt spennende. De tilfører en ekstra kulturell ressurs til felleskapet.

Utlendinger har en annen bakgrunn, og kan være vanskeligere enn Norske, fordi ingen selvfølgeligheter er selvfølgelige, og de uskrevne reglene er ukjente.

Utlendingene har en del fortrinn som de Norske mangler, og motsatt.

Kulturforskjellen mellom to utlendinger fra samme land kan noen ganger være større enn mellom utlending og Nordmann. I Russland finnes folk som har god universitetsutdanning og samfunnskunnskaper som imponerer, men som ikke klarer å lage piroger, mens andre har mindre utdanning, men lager absolutt perfekte piroger.

Hvis utlendingen er svært klok og intelligent, så kan det gå greit med forståelsen av hverandre, selv om Norske kan være rare og uforståelige for dem.

Jeg siktet til et avsnitt fra siden det ble linket til der det sto om hvor fæle vestlige kvinner er pga alkoholkonsumet. Det var det som fikk meg til å lure ;) Jeg tenkte vel mest på f.eks asiatiske kvinner når jeg skrev ikkevestlige.

Skrevet (endret)

Denne siden er fantastisk! Jeg har lest gjennom nesten alt sammen nå og jeg har ikke ledd så bra på utrolig lenge! Veldig mye av dette er såklart bare piss, men jeg kjente meg likevel igjen i noe av det jeg får høre av venner som har grodd fast i forholdet sitt. Anbefaler alle menn med et ambivalent forhold til det å være i forhold å lese litt på denne siden!

Endret av Lunis
Gjest Gjest_Tora_*
Skrevet

Kjempemorsomt! Anbefaler alle damer å lese1 Legg merke til undertonene.

Gjest Gjest_klementin_*
Skrevet

Misogynister + internett = sant :rødme:

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Det beste er å avfeie alt som vrøvl, da slipper man å ta det inn over seg.

Skrevet

En mann som mener noe sånt ville jeg ikke hatt uansett, så det er nå greit.

Skrevet
En mann som mener noe sånt ville jeg ikke hatt uansett, så det er nå greit.
Mener eller observerer/registrerer ol.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...