Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet et par produkter jeg vil handle på ebay. Så da lurer jeg på om jeg helst bør bruke paypal?

Er paypal en rute jeg krysser i at jeg skal bruke, eller hvordan går jeg frem med kjøpet?

Ebay jomfru....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har funnet et par produkter jeg vil handle på ebay. Så da lurer jeg på om jeg helst bør bruke paypal?

Er paypal en rute jeg krysser i at jeg skal bruke, eller hvordan går jeg frem med kjøpet?

Ebay jomfru....

Paypal er absolutt best, og den type transaksjon de fleste driver med.

Du må først opprette en paypal konto, finnes vel en link til det på Ebay, evt bare på inn på https://www.paypal.com/no. Etter du har trykt "kjøp" kommer bekreftelsemail osv. Man ser ganske lett hvor man trykker seg videre for å betale, om ikke i mailen, finner man frem på "din side". Eller "my Ebay".

Vær obs på at du må validere paypal kontoen før du kan bruke den, det kan ta et par dager.

Endret av pittie
Skrevet

Jeg kunne ta i bruk paypal kontoen med en gang. De trakk en sum på 15 kr eller noe, som jeg fikk tilbake når jeg validerte kontoen. Jeg glemte det hele og gjorde det ikke før 6 mnd`er senere, men jeg hadde ikke noe problem med å bruke paypal av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...