Gjest Tiit Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Ja, så sitter jeg her da, forsiktig ytterst på stolen, med verkende kjønnslepper. :oops: Og herved er advarselen sendt ut: IKKE BRUK HÅRFJERNINGSKREM PÅ KJØNNSLEPPENE! Ikke for en kort stund, og iallefall ikke ei lang stund.... Jeg må jo bare si at det ikke var meningen å gjøre det, men jeg sølte visst, og det var ikke så lett å få bort alt. Så dermed; FULLSTENDIG KRISE og kjempevondt... Det verker som besatt ennå! Har smurt fullt av sinksalve på etter grundig med ytterst forsiktig vasking.... Noen som har et bedre råd enn sinksalve? Er det mulig at jeg får varige mèn? Føler at jeg er full av brannsår. Kan ikke si at det frister med sengekos akkurat... :cry: Ja, ja, slik kan det gå når man blir KG-inspirerert til å gjøre noe med det ulekre buskaset som gjør at man ser ut som ei bush-kvinne (eller hva var utrykket..) Glatt og lekkert, jommen sa jeg smør!
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Kan det hjelpe med Aloe Vera? Den kjøler jo og lindrer, og den burde det ikke være farlig å få i nærheten av slimhinnene. Føler med deg! Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå