Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 18 år, men har nesten null peiling på hva jeg kan kjøpe. Skal kjøpe for ca 100 til 200 kroner. Tenkte kanskje å kjøpe en DVD, da det kan være noe for alle. Men hvilken film skal jeg kjøpe? Noen som har andre gavetips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deodorant eller aftershave, f.eks tilhørende de typisk ungdoms-parfymene.

DVD kan være en god idè. Istid 3 faller trolig i smak hos "alle", også de i den alderen.

Skrevet

en god film er en slager, samme er en dvdboks på en god serie. Min bror fikk heroes til bursdagen (ble 18) og han ble frelst. House er jo også populært, sammen med dexter. Usikker på pris på disse, men mener at heroes fås til rundt 200...

Batman, med lignende kan være noe på filmfronten. Ville nok satset på kinosukseer med litt action i.

Skrevet

Synes film er et godt forslag, men husk å få med byttekort!

Skrevet

ja, dvd er uten tvil en slager. bare pass på at den kan byttes, som flere her har nevnt ;) vi har selv kjøpt "Generation Kill" (drama TV serie om starten på krigen i Irak) til en 17årig gutt.

denne serien har fått mye positiv kritikk og her i huset likte samboer (30år) serien godt :) kjøpte den her.

Skrevet

Film er kjedelig å få. Gutter på 18 laster ned de filmene de vil se. Jeg ville heller satset på noe som fyren var interessert i, evt. parfyme/deo.

Skrevet

Jeg har kjøpt valcom kortholder til en på samme alder. Håper den faller i smak ;)

Skrevet

gutter laster ned (jenter også for den saks skyld), men de fleste liker også å ha gode filmer som de kan flashe i filmhyllen. Enda ikke møtt en ung gutt som har sagt nei til en fil i gave fordi han laster end selv :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...